Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ «ΠΑΝΘΕΟΝ» ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΙΧΟΣ

Published

on

Αποκαλύψεις για τα πραγματικά δεδομένα, εκθέτουν ανεπανόρθωτα τον τέως δήμαρχο Καπλάνη

Όπως ήταν αναμενόμενο, η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για το αναψυκτήριο ΠΑΝΘΕΟΝ με αφορμή την εισήγηση την οποία κατέθεσε ο Δήμαρχος κ. Λάμπρος Μίχος προκειμένου να εκκινήσουν οι διαδικασίες επαναλειτουργίας του, κατέλαβε την μεγαλύτερη έκταση. Έκπληξη ήταν η παρουσία του τέως δημάρχου, ο οποίος για πρώτη φορά έμεινε και συμμετείχε στην συνεδρίαση του Σώματος.

Βέβαια, εκ των υστέρων η θλιβερή του παρουσία οδηγεί στο συμπέρασμα ότι καλλίτερα θα ήταν να παρέμενε απών ή αμίλητος. Αν αυτό συνέβαινε, ίσως και να ξέφευγε και να μην χρειαζόταν να απαντήσει σε όσα θέματα έθεσε , ο Δήμαρχος κ. Λάμπρος Μίχος για τα όσα λάθη, παραλείψεις και αβλεψίες έγιναν κατά την περίοδο της θητείας του τέως δημάρχου.

Αλλά, η 13η Συνεδρίαση του Συμβουλίου απεδείχθη αποφράς ημέρα για τον κ. Καπλάνη. Ξύστηκε στην γκλίτσα του τσοπάνη και ως φυσικό επόμενο υπέστη τις συνέπειες…

Αρχή έκανε προβάλλοντας τον ισχυρισμό ότι η λειτουργία του αναψυκτηρίου ζημίωσε τον Δήμο. Η απάντηση Μίχου αποστομωτική! Το αναψυκτήριο με βάση τα πραγματικά και αδιάψευστα επίσημα στοιχεία, απέφερε έσοδα πλέον του 1.000.000 ευρώ (ενός εκατομμυρίου), πλέον των 400.000 ευρώ, τα οποία ο τέως δήμαρχος δεν εισέπραξε ποτέ από τον οφειλέτη, ενώ, την ίδια περίοδο ο τέως δήμαρχος του «έσκασε» 400.000 ευρώ ως προκαταβολή για την αγορά πολυτελούς μεζονέτας στην Νέα Πεντέλη. Την οποία πολυτελή κατοικία «ξέχασε» επί δύο χρόνια να δηλώσει στο «πόθεν έσχες» του. Γιατί άραγε; Αλλά και αυτή η παράλειψη δεν αποτελεί ζήτημα προς έλεγχο;

Εν συνεχεία ο τέως δήμαρχος, αναφερόμενος στην γνωστή περίπτωση περί καταβολής προστίμου από τον Δήμο εκτέθηκε ανεπανόρθωτα, για πολλοστή φορά. Οι σύμβουλοι και οι δημότες που παρακολουθούσαν ζωντανά στο διαδίκτυο την συνεδρίαση, άκουσαν από τον κ. Μίχο ότι το πρόστιμο ήταν ύψους 230.000 καταβλητέο σε 12 δόσεις. Αλλά, άκουσαν επίσης ότι, ΚΑΚΩΣ η Διοίκηση Καπλάνη το κατέβαλε.

Ο κ. Μίχος κατέρριψε τις περί νομιμότητας, προσχηματικές αιτιάσεις των επικεφαλής της αντιπολίτευσης εξηγώντας ότι η Διοίκησή του είχε προσφύγει στην Δικαιοσύνη και το δικαστήριο είχε διατάξει την ακύρωση του προστίμου γιατί η Δημοτική Αρχή απέδειξε ότι το σημείο που βρίσκεται το αναψυκτήριο ΔΕΝ είναι δασική έκταση. Η … «δραστήρια» διοίκηση του κ. Καπλάνη δεν είχε υποβάλει την απόφαση αυτή στην Πολεοδομία, προκειμένου να διαγραφεί το πρόστιμο. Άλλωστε, όπως ανέφερε ο κ. Λάμπρος Μίχος, το αναψυκτήριο λειτουργούσε κανονικά με άδεια, από την Νομάρχη, η οποία τότε, προΐστατο της Υπηρεσίας Πολεοδομίας.

Ένα άλλο σημείο το οποίο εξελίχθηκε σε Βατερλώ για τον Καπλάνη, ήταν το θέμα της λεηλασίας και των καταστροφών που έχει υποστεί το άλλοτε κόσμημα της πόλης. Αποδείχθηκε ότι το ΠΑΝΘΕΟΝ λεηλατήθηκε την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2011 καθ’ όσον με ευθύνη της διοίκησης Καπλάνη είχε μείνει αφύλακτο κατά τις πρωινές ώρες και οι εταιρίες ασφαλείας (security), επιλαμβάνονταν της φύλαξης κατά τις νυκτερινές, μόνον, ώρες. Το εμβληματικό τοπόσημο της Αγίας Βαρβάρας λεηλατήθηκε μέρα μεσημέρι υπό το βλέμμα του τέως δημάρχου!

Σε περίπου ίδιο κλίμα με τον τέως δήμαρχο κινήθηκε και ο επικεφαλής της «Αγία Βαρβάρα-Δυνατή Πόλη» κ. Μιχάλης Γιάγκας.

Με παρρησία και αγανάκτηση για την σκοπιμότητα κωλυσιεργίας και αναζήτησης άλλοθι για να δικαιολογήσουν την προφανή ιδιοτελή σκοπιμότητά τους και να αρνηθούν την υπερψήφιση του θέματος, ο κ. Μίχος τους απεκάλεσε «ψευδολόγους» και «αερολόγους» και πως θα ήταν χρήσιμοι μάρτυρες για όποιον θα επιχειρούσε να εμποδίσει την προσπάθεια του Δήμου!

Αυτή η φράση του Δημάρχου, ήταν η αιτία που ο κ. Μιχάλης Φράγκου, σύμβουλος εκλεγμένος με την παράταξη Καπλάνη, ζήτησε να διαγραφούν όσα προηγουμένως είχε πει. Να σημειώσουμε ότι ο κ. Μιχάλης Φράγκου, υπερψήφισε την εισήγηση του Δημάρχου, επιδεικνύοντας έτσι συνέπεια στην επιλογή του να στηρίζει την Δημοτική Αρχή σε θέματα που συμβάλλουν στην πρόοδο της πόλης.

Στην δευτερολογία του ο κ. Μίχος, ήταν εμφανώς φορτισμένος συναισθηματικά, γιατί ένα τοπόσημο, ένα εμβληματικό σημείο της Αγίας Βαρβάρας αφέθηκε να περιέλθει σε αυτή την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται σήμερα. Καθημαγμένο, λεηλατημένο και οι απολύτως υπεύθυνοι για αυτή την κατάντια, αντί να ζητήσουν από τον λαό της πόλης συγνώμη, βγάζουν γλώσσα και με θρασύτητα προσπαθούν να αποτινάξουν τις ευθύνες τους.

Ο κ. Δήμαρχος, εν τάχει υπενθύμισε το ιστορικό της κατασκευής, λέγοντας μάλιστα ότι η δημιουργία του αναψυκτηρίου ήταν μία ιδέα του αείμνηστου Μήτρου Σουλιμιώτη την οποία ο κ. Μίχος στήριξε ενθέρμως και, βέβαια, υλοποίησε. Επισήμανε ότι εξ αιτίας της κατασκευής του αναψυκτηρίου οι κατοικίες στην περιοχή, η οποία βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλεως, απέκτησαν την δυνατότητα να έχουν ηλεκτρικό ρεύμα, αποχέτευση, ύδρευση και συνθήκες ασφάλειας.

«…Εσείς, όταν τα πράγματα ήταν όλα καλά, κάνατε τις βόλτες σας στο αναψυκτήριο, βγάζατε φωτογραφίες με Αρχιεπισκόπους, υπουργούς, Προέδρους και καμαρώνατε για αυτό. Όταν ήρθε η δυσκολία αποποιηθήκατε κάθε ευθύνη. Και την αποποιείσθε και σήμερα για μηδενικά, τιποτένια κέρδη. Την αναλαμβάνω! Προκειμένου η πόλη να βρει την χαμένη της λάμψη, αν χρειαστεί να ξαναπάμε στο δικαστήριο θα ξαναπάμε». είπε, ο κ. Μίχος, απευθυνόμενος στους επικεφαλής της αντιπολίτευσης.

Ήταν ομολογουμένως, μία εξαιρετικά χρήσιμη συνεδρίαση. Ακούστηκε όλη η αλήθεια για την υπόθεση του αναψυκτηρίου, το οποίο έκανε τη πόλη σημείο αναφοράς και προσέλκυε επισκέπτες από όλη την Αθήνα. Όμως, η συνεδρίαση ήταν χρήσιμη και για έναν ακόμη λόγο. Αναδείχθηκε πλήρως, η αντίθεση μεταξύ της μικρότητας και ανεπάρκειας της αντιπολίτευσης και της γενναιοψυχίας και ικανότητας του Δημάρχου. Ίσως, για αυτό να είναι και πάλι δήμαρχος, όταν άλλοι προσπαθούν ανεπιτυχώς 2-3 κ.λπ. φορές…

Τελικά, η φράση «είμαστε καταδικασμένοι να τα επιλύσουμε όλα» που ειπώθηκε από τον κ. Μίχο, αντιστοιχεί κατά απόλυτο τρόπο στην πραγματικότητα!

Πως παρέδωσε το καφέ Πάνθεον ο Λάμπρος Μίχος:

       

 

Πως το παρέλαβε από τον Καπλάνη:

     

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Εξαρθρώθηκε συμμορία διακίνησης ναρκωτικών στην Αγία Βαρβάρα – Είχαν μετατρέψει διαμέρισμα σε «φρούριο»

Published

on

Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ. – Τραυματίστηκε αστυνομικός κατά την επιχείρηση, ενώ προηγήθηκε επεισόδιο με πυροβολισμούς μεταξύ μελών της ομάδας.

Σημαντικό πλήγμα στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Αγίας Βαρβάρας κατάφερε η Ελληνική Αστυνομία, προχωρώντας στην εξάρθρωση συμμορίας που φέρεται να είχε οργανώσει πλήρως τη δράση της μέσα από διαμέρισμα το οποίο είχε μετατραπεί σε πραγματικό «φρούριο».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα μέλη της ομάδας είχαν εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης με κάμερες ασφαλείας, ενώ η είσοδος του διαμερίσματος ήταν προστατευμένη με θωρακισμένη πόρτα και ειδικό άνοιγμα μέσω του οποίου πραγματοποιούνταν οι συναλλαγές. Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι το σημείο λειτουργούσε σε 24ωρη βάση, με συνεχή προσέλευση ατόμων που προμηθεύονταν ναρκωτικές ουσίες.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγίας Βαρβάρας, το οποίο έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών και παρακολούθηση της δράσης των εμπλεκομένων προχώρησε στην επέμβαση και τη σύλληψη τεσσάρων ατόμων. Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης σημειώθηκε ένταση, καθώς ένας από τους συλληφθέντες φέρεται να αντιστάθηκε σθεναρά και να τραυμάτισε αστυνομικό.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, λίγη ώρα πριν από την έφοδο των Αρχών είχε προηγηθεί σοβαρό επεισόδιο μεταξύ δύο μελών της συμμορίας, τα οποία φέρονται να πυροβόλησαν το ένα το άλλο, αποκαλύπτοντας το κλίμα έντασης που επικρατούσε στο εσωτερικό της εγκληματικής ομάδας.

Η υπόθεση προκαλεί έντονο προβληματισμό, καθώς αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οργανωμένα κυκλώματα επιχειρούν να εγκαθιστούν σημεία διακίνησης ναρκωτικών μέσα στον αστικό ιστό, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των κατοίκων.

Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζεται για την πλήρη διερεύνηση της δράσης της συμμορίας και τυχόν διασυνδέσεις της με άλλα κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μ. Χατζηευσταθίου: Είμαστε σοκαρισμένοι με την είδηση της απώλειας του Γυμναστή μας

Published

on

Αγαπητές κι αγαπητοί φίλοι του σχολείου μας. Όλες κι όλοι είμαστε σοκαρισμένοι με την είδηση της απώλειας του Γυμναστή μας, του Φίλου μας, του Γιώργου Καλλή, του Ανθρώπου που τα Παιδιά λάτρευαν και κρέμονταν πάνω του, συνεχώς. Δεν.. δεν… χωράνε οι λέξεις.
Θα σταθούμε δίπλα στη Σοφία και τα κορίτσια σου, Γίγαντα.
Πάντα θα πλανιέται η μορφή σου στην αυλή του σχολείου μας…
Πάντα!.
.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή