Ε. Μπούρα: 3 στάσεις της ρεκλάμας στο Δημαρχείο, 3 Δήμαρχοι βάσανο από το 2006
Στη φωτο του άρθρου Δήμος Νέας Ιωνίας 2022 – QR CODE στάσεις
Διαφημιστικά πάνελ (του 2006 ) για τις ευχές του κ. Ντηνιακού, στο Χαϊδάρι.
Πρακτικές και αισθητική της προηγούμενης εικοσαετίας. Καθρεπτάκια με επισκευή στεγάστρων μόνο γύρω από το Δημαρχείο και άλλο ένα στο Δάσος. Γιατί σε αυτά τα 16 χρόνια, οι διοικήσεις Μαραβέλια, Σελέκου και Ντηνιακού σπατάλησαν τον χρόνο και τo χρήμα μας, για να διαφημιστούν οι ίδιοι, για να οικειοποιηθούν οι φίλοι τους τις αθλητικές εγκαστατάσεις, τους δρόμους- πεζόδρομους και τα πεζοδρόμια και για να προσλαμβάνουν τα δικά τους παιδιά. Ο Ελέφαντας, που ποδοπατά την πρόοδο στο δήμο μας είναι Αυτοί και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι τους!
Έτσι καταδίκασαν τους κατοίκους σε μιζέρια και υποβάθμιση. Για αυτό η καθημερινότητά μας έχει γίνει ένα βάσανο σε συνέχειες.
Και ενώ υπάρχουν λύσεις και χρηματοδοτικά προγράμματα ώστε η πόλη μας να αναγεννηθεί ! Για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι, για να έχουμε μια ανθρώπινη πόλη.
Αρκεί…ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ μόνο, ο ή η Δήμαρχος να θέλει να εργαστεί με γνώση και μεράκι για το καλό όλων, με δικαιοσύνη και διαφάνεια.
Γιατί για τις εφαρμογές SMART CITY, υπάρχει χρηματοδότηση και ο δήμος έχει υποβάλει αίτημα ένταξης (1), με χρηματοδότηση εκατομμυρίων ευρώ, από το πρόγραμμα “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ” Και γιατί μπορούσε να είχε ζητήσει ο Δήμαρχος κος Ντηνιακός, από την εταιρεία να εκσυγχρονισθούν οι στάσεις με ένα μίσθωμα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εταιρείας αλλά ελκυστικότερο προϊόν σίγουρα σε κάθε διαφημιζόμενο. Αντί των διαφημιστικών πάνελ με τις προσωπικές του ευχές, τα οποία τοποθετήθηκαν την Μεγάλη Εβδομάδα από την διαφημιστική εταιρεία στην οποία κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός εκποίησης για 34 στάσεις, για διαφημιστική εκμετάλλευση.
Γιατί η ίδια εταιρεία συνεργάζεται με δήμους, προσφέροντας ψηφιακές εφαρμογές smart city. Για ενημέρωση των δημοτών για δράσεις του δήμου αλλά και για έκτακτα γεγονότα. Για Σημεία ενδιαφέροντος (δημοτικά ιατρεία, ΚΑΠΗ, πάρκα, παιδικές χαρές, χώροι αναψυχής και τέχνης, κέντρα άθλησης) . Για πρόγραμμα για την τοπική αγορά – ανταποδοτική έκπτωση 5-10% ή πακέτα προσφορών – αξιολόγηση των επιχειρήσεων (όπως σε εφαρμογές e-food, skroutz κ.ά.) Πινακίδες ενημέρωσης με τα δρομολόγια αστικής και δημοτικής συγκοινωνίας, όπως στην φωτό από το Δήμο Ν. Ιωνίας.
Ευχές – καθρέπτες παλαιοκομματικών πρακτικών και αδιαφορίας
Και τι κάνει ΞΑΝΑ ο κος Ντηνιακός; Μόνο γυρω από το γραφείο του, διαφημιστικές φούσκες!Για να διαφημιστεί ΞΑΝΑ ο δήμαρχος . Για αυτό απέκτησαν καινούργια στέγαστρα οι τρεις στάσεις του δημαρχείου, τη Μεγάλη Παρασκευή, βιαστικά…μόνο για τη διαφήμιση ΞΑΝΑ! «Καλή Ανάσταση ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου» (γιατί όχι «ο Δήμος Χαϊδαρίου» ; ) γύρω από το γραφείο του .
Το Δημαρχείο Βερσαλλίες !! με στάσεις του 2006 για του Δημάρχου τη ρεκλάμα και δρόμους και πεζοδρόμια του 1966 για εμάς με μαύρο κλάμα .
Γιατί οι ευχές προϋποθέτουν και πρέπει να σημαίνουν πραγματικό ενδιαφέρον και στοργή. Αλλά ο κος Ντηνιακός δεν έχει την παραμικρή έγνοια για το επιβατικό κοινό της πόλης μας .Για χιλιάδες δημότες, εργαζόμενους, φοιτητές και όσους δεν έχουν ιδιωτικό όχημα ή δεν μπορούν να το κινήσουν, ειδικά με την υπερβολική ακρίβεια στα καύσιμα.
Γιατί η Δημοτική Συγκοινωνία δεν εξυπηρετεί τις απομακρυσμένες συνοικίες; Γιατί επιμένει να ανανεώνει τις συμβάσεις των ρυπογόνων λεωφορείων με ΟΣΥ; Γιατί περίμενε να περάσουν δυόμιση χρόνια, καλοκαίρια και χειμώνες ; Με ήλιο και βροχή στις κατεστραμμένες στάσεις χωρίς στέγαστρα; Θα είχε φροντίσει, λοιπόν, να επισκευάσει τα στέγαστρα με την επιχορήγηση από ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ , τα 50.000 ευρώ τα οποία έχει αποφασισθεί η αναβάθμιση από το 2019,(5-2-2019 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου) επί Σελέκου! Θα είχε διαθέσει λίγα ευρώ από τα χιλιάδες ευρώ των απευθείας αναθέσεων του, σε προεκλογικούς συνεργάτες και για αχρείαστα όργανα γυμναστικής στο δημαρχείο, κάτω από το γραφείο του. Αλλά θα είχε επισπεύσει και το διαγωνισμό για την εκποίηση στεγάστρων. Δεδομένου ότι είχε αποφασισθεί από τον Ιούνιο του 2021 ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αλλά η διακήρυξη έγινε στις 22 Δεκεμβρίου 2021 και η κατακύρωση στις 31 Ιανουαρίου 2022 με υποχρέωση να υπογραφεί η σύμβαση εντός 10 ημερών.. Γιατί υπεγράφη η σύμβαση στις 15 Απρίλη με καθυστέρηση δύο μηνών;
Και κυρίως θα είχε διασφαλίσει εκσυγχρονισμένες στάσεις σύμφωνα με προδιαγραφές smart city!- υποδοχή για φόρτιση κινητού και smart συσκευών- Wi Fi για την ενημέρωση δρομολογίων, ηλεκτρονική πληροφόρηση για δράσεις, εκδηλώσεις, ενέργειες και υπηρεσίες του Δήμου, νυχτερινό φωτισμό, «έξυπνους» κάδους απορριμμάτων που θα δείχνουν πότε είναι γεμάτοι κ.α. –
Εν τω μεταξύ η πολύ γρήγορη εταιρεία, γιατί συγκέντρωσε τα 21 νομιμοποιητικά έγγραφα εντός λίγων ημερών μέσα στις γιορτές, ώστε να πάρει μέρος στο διαγωνισμό στις 20 Ιανουαρίου .Ελπίζουμε να αποδειχθεί το ίδιο γρήγορη και για την εγκατάσταση των στεγάστρων.
Γιατί δεν είναι αναγραμμένη στο πλαίσιο η επωνυμία του πλειοδότη και της εμπορικής εταιρείας εκμετάλλευσης σύμφωνα με το άρθρο 13 του διαγωνισμού ; Μήπως η εταιρεία δεν θέλει να φανεί η επωνυμία της σε αυτές τις στάσεις;
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!!! ακούει κανείς;
Με επανατοποθετήσεις και πρόνοια για να μην εμποδίζεται η διέλευση των πεζών, έτσι εκσυγχρονίζονται 350 στάσεις στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τις αρχές της Αστικής Βιώσιμης Κινητικότητας , διευκολύνσεις για καροτσάκια και ΑμεΑ και τις Τεχνικές Προδιαγραφές της Απόφασης Νοε 2021 και το “Σχεδιάζοντας για όλους” . Και επειδή δεν έχετε ιδέα για τι μιλάω σας ΞΑΝΑενημερώνω για την Υπουργική Απόφαση Αριθμ. οικ. ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/99709/796/2021 ΦΕΚ 5045/Β/1-11-2021 Τεχνικές Προδιαγραφές Μελέτης Προσβασιμότητας.
Για την ασφάλεια των πεζών και των εμποδιζόμενων ατόμων, ΑμεΑ και επιβατικού κοινού λήφθηκαν υπόψη όλα τα εμπόδια που ήδη υπάρχουν στις στάσεις και γύρω απο αυτές; Ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών 1,50 μέτρο και χώρος διαφυγης όσων περιμένουν στη στάση ; Οι κάδοι οι οποίοι τώρα υπάρχουν δίπλα σε στάσεις και άλλα εμπόδια κινητά, πρέπει να απομακρυνθούν. Η Τεχνική Υπηρεσία έχει απόλυτη ευθύνη και πρέπει να έχει εξασφαλίσει ότι δεν θα συμβεί ατύχημα-βλάβη ή ζημία. Όσα δηλαδή επιβάλλονται στη νομοθεσία ……….
Η ιστοριούλα …
για όποιον-α θέλει να μάθει με αποδείξεις. Ακόμη μία παραχώρηση σε ιδιώτες με express διαδικασία και φωτογραφική δημοπρασία;
Στις 24 Μάη 2021 εισηγήθηκε η Επιτροπή Ζωής στο δημοτικό Συμβούλιο, για τη χωροθέτηση θέσεων τοποθέτησης στεγάστρων.*
Στις 11 Ιουνίου 2021 εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο η (53 απόφαση) χωροθέτηση.** Πέρασαν ΕΠΤΑ μήνες και
Στις 15 Δεκέμβρη 2021 αποφάσισε η Οικονομική Επιτροπή (261 απόφαση) ώστε να διεξαχθεί η δημοπράτηση ***
και αμέσως μετά έγινε η διακήρυξη από το Δήμαρχο στις 22/12/2021 μέσα στα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά .
Και πρόλαβε η μία εταιρεία να συγκεντρώσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά , από το ποινικό μητρώο έως την μη οφειλή στον δήμο . Αλλά και τεχνικές μελέτες με συγκεκριμένες προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά.(Μελέτη τεχνικών χαρακτηριστικών των διαφημιστικών μέσων, Σχέδια σε όψεις, τομή κάτοψη πλευράς και περιγραφή υλικών κατασκευής, στατικό υπολογισμό και υπεύθυνη δήλωση από πολιτικό μηχανικό ότι τα προτεινόμενα στέγαστρα και διαφημιστικά πλαίσια πληρούν τις προϋποθέσεις στατικής επάρκειας). Η εταιρεία πήρε μέρος στο διαγωνισμό στις 20/1/2022 , πρόλαβε και συγκέντρωσε 21 έγγραφα και φακέλους κλπ.. Μπράβο στην εταιρεία η οποία πρόλαβε αλλά πολλά ερωτηματικά στην Επιτροπή η οποία διεξήγαγε τον διαγωνισμό. Γιατί και πως αποφασίσθηκε ότι είναι ικανοποιητικό το ετήσιο ποσόν των 8.250 ευρώ ; και η αύξηση 1% του επομενου έτους;
Γιατί εφόσον παρουσιάσθηκε μόνο μία εταιρεία
κύριοι ΝΤΗΝΙΑΚΟΣ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ-ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ- Γιατί δεν κηρύχθηκε άγονος ο διαγωνισμός; με την αιτιολογία ότι δεν αναπτύχθηκε ικανοποιητικό επίπεδο ανταγωνισμού κατά τη διεξαγωγή της, καθώς προσήλθε μόνον ένας ενδιαφερόμενος (ασύμφορο το επιτευχθέν αποτέλεσμα). Γιατί η Οικονομική Επιτροπή έχει τη δυνατότητα αν το αποτέλεσμα της δημοπρασίας, που θα επιτευχθεί δεν είναι ικανοποιητικό για το Δήμο, να μην το εγκρίνει, οπότε η δημοπρασία θα επαναληφθεί, έτσι δεν αναφέρεται στο άρθρο 17 της διακήρυξης;
πηγή: elizabethboura.gr