Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Γ. Αργυρόπουλος: ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ και το πρόβλημα πληρωμής των σχετικών ποσών

Published

on

Απάντηση στο χθεσινο (16/11/22) μας δημοσίευμα, σχετικά με την έλλειψη καυσίμων, απέστειλε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Γ. Αργυρόπουλος:
Στο δημόσιο λογιστικό των Δήμων υπάρχει η πρόβλεψη για την έγκριση των υπερακαταναλώσεων καυσίμων για όσα οχήματα ξεπερνούν τα όρια των καταναλώσεων που προβλέπει ο Νόμος. Αυτή είναι η συνήθης διαδικασία για Δήμους που λόγω των μεγάλων ορίων του αλλά και των μεταβάσεων στους χώρους εναπόθεσης απορριμμάτων του ΕΔΣΝΑ αναγκάζονται και κάνουν πολλά και πάντως περισσότερα από τα συνήθη, χιλιόμετρα. 
Η έγκριση της υπερκατανάλωσης διενεργείται με πράξη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Δυστυχώς, από τον καιρό της πανδημίας και έπειτα με τις στρεβλώσεις που υπάρχουν, οι καθυστερήσεις στις εγκρίσεις κάποιες φορές φτάνουν και τους μήνες. Πλην όμως χωρίς αυτήν την έγκριση το Λογιστήριο δεν νομιμοποιείται να προχωρήσει σε εξόφληση των σχετικών ποσών. Η έγκριση αυτή νομικά δεν είναι διαπιστωτικού αλλά συστατικού χαρακτήρα της. 
Κατανοούμε τις αγωνίες του προμηθευτή τις οποίες τις γνωρίζουμε και τον έχουμε ενημερώσει σχετικά. Τα χρήματα υπάρχουν στον Προϋπολογισμό, είναι διασφαλισμένη η χρηματοδότηση των ποσών, αλλά για τον τυπικό λόγο της έγκρισης που δεν υπάρχει σε άμεσο χρόνο, οι πληρωμές καθυστερούν.
Μάλιστα, χθες 15.11.2022, αποστείλαμε αυστηρή επιστολή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση σχετικά με την έγκριση του μηνός Αυγούστου που ενώ έχουν διαβιβαστεί από αρχές Σεπτέμβρη τα σχετικά έγγραφα με τις καταναλώσεις ακόμα δεν τα έχουν εγκρίνει! Τέλος, θα ήθελα να πω ότι αυτό το πρόβλημα το αντιμετωπίζουν πάρα πολλοί Δήμοι και ίσως θα πρέπει να λυθεί μέσω της Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης που έχει εξαγγείλει το Υπουργείο με την παράλληλη διάκριση αρμοδιοτήτων μεταξύ Κράτους – Περιφέρειας – Δήμους. 
Γεώργιος Β. Αργυρόπουλος,
Δικηγόρος, LL.M. / M.Sc. / Ph.D. (c)
Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Δήμου Χαϊδαρίου
π. Αντιπρόεδρος Ε.Α.Ν.Δ.Α.
Το δημοσίευμα της εφημερίδας μας: 

Ανεπάρκεια ή κατάρρευση στον Δήμο Χαϊδαρίου

Στα πρόθυρα κατάρρευσης κινδυνεύει να βρεθεί ο Δήμος Χαϊδαρίου από την έλλειψη καυσίμων.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Δικαιοσύνης Σήμερα» ο προμηθευτής καυσίμων δεν έχει πληρωθεί εδώ και τρεις μήνες με αποτέλεσμα οικονομικά να έχει έρθει σε απελπιστική κατάσταση. Μέσω του δικηγόρου του έχει στείλει μέχρι στιγμής δύο εξώδικα στον Δήμο Χαϊδαρίου, ωστόσο παρά την πληθώρα προσπαθειών που έχει κάνει για να έρθει σε επαφή με κάποιον αρμόδιο από τη διοίκηση στο Δήμο, κανείς δεν του απαντάει στα τηλέφωνα!!

Ο ίδιος ευρισκόμενος σε πολύ δύσκολη θέση και μη μπορώντας να αντέξει άλλο αυτή την κατάσταση, αναγκάζεται να κόψει τα καύσιμα προς το Δήμο. Αν αναλογιστούμε τις διαδικασίες που ακόμα και αν γίνουν εξπρές, θα περάσουν αρκετές ημέρες, πολύ φοβόμαστε πως ο Δήμος Χαϊδαρίου κινδυνεύει άμεσα με λειτουργική αδυναμία από ακινητοποίηση των οχημάτων του.

Ηλ. Ηλ.

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η συνάντηση διαλόγου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας

Published

on

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η ανοιχτή συνάντηση διαλόγου που διοργάνωσε η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Enigma Café, στο Χαϊδάρι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας και προεκλογικών διεργασιών στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση και συνέβαλε στη μαζική προσέλευση μελών, στελεχών, φίλων της παράταξης και πολιτών.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή, με τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση, καταθέτοντας απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για ζητήματα που απασχολούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου, με βασικό στόχο την ουσιαστική επικοινωνία με τους πολίτες και την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στη δημόσια ζωή, ενώ επισημάνθηκε πως ο ανοιχτός διάλογος αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και αποτελεσματικών λύσεων στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.

Οι διοργανωτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μαζική παρουσία του κόσμου και ευχαρίστησαν όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους συναντήσεις ενισχύουν τη συμμετοχικότητα, την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Λοβέρδος, η αν. υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Μπάμπης Αλεξανδράτος, η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου, η υποδιοικήτρια του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, οι υπ. βουλευτές Μπάμπης Καραθάνος και Τάσος Καλιάφος και ο Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση ότι ο διάλογος με τους πολίτες θα συνεχιστεί, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου.

  

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Βαγγέλης Ντηνιακός:«Δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο – Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο»

Published

on

Με νέο βίντεο ο πρώην Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, επανέρχεται σε ένα σημείο του δήμου, και συγκεκριμένα το εθνικό οδικό δίκτυο και τους παράπλευρους δρόμους, όπου η κατάσταση με την ανεξέλεγκτη απόθεση απορριμμάτων εξακολουθεί να προκαλεί έντονο προβληματισμό.

Στο βίντεο προβάλλονται αποσπάσματα από αντίστοιχες δημοσιεύσεις που είχαν πραγματοποιηθεί από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης τόσο το 2024 όσο και το 2025, αποδεικνύοντας έτσι ότι το πρόβλημα είχε τονιστεί εγκαίρως. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη.

Ο κ. Ντηνιακός υπογραμμίζει ότι, από το 2024, η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο έχει μεταφερθεί στον Δήμο Χαϊδαρίου, γεγονός που καθιστά σαφές ποιος έχει πλέον την αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

«Η εικόνα μιλάει από μόνη της.»

Παράλληλα, απαντά προκαταβολικά σε όσους επιχειρούν να μεταφέρουν τη συζήτηση στη δική του δημοτική θητεία, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο της διοίκησής του η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν ανήκε στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια.

«Το  επαναλαμβάνουμε για να γίνει κατανοητό από κάθε καλοπροαίρετο δημότη. Η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο από το 2024. Στη δική μας θητεία η αρμοδιότητα δεν ήταν δημοτική. Σήμερα, όμως, είναι. Και μαζί με την αρμοδιότητα υπάρχει και η ευθύνη», τονίζει.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας καλεί τους πολίτες σε συνάντηση διαλόγου

Published

on

Ανοιχτή συνάντηση διαλόγου με τα μέλη, τους φίλους της παράταξης και τους πολίτες διοργανώνει η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Enigma Cafe (Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, Χαϊδάρι).

Η εκδήλωση έχει ως στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου γύρω από ζητήματα που αφορούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους.

Στην πρόσκληση που απευθύνει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου επισημαίνεται ότι η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές, ενώ η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, συμβάλλοντας με τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 19:30, στο Enigma Cafe, επί της οδού Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, στο Χαϊδάρι.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή