Κινδυνεύει να πέσει σε παγίδα το Χαϊδάρι.
Posted On Δεκέμβριος 10, 2022
0
61 Views
0 Επανερχόμαστε σε ένα μείζον θέμα για το Χαϊδάρι που φανταζόμαστε, οι πολίτες, αλλά και η αντιπολίτευση έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Έχουμε αναφέρει ξανά την θαλάσσια ιερά οδό, ένα επιχειρηματικό project που ετοιμάζει ο Οργανισμός Λιμένα Ελευσίνας σε συνεργασία με την Πολιτιστική Πρωτεύουσας Ελευσίνα 2023. Με δρομολόγια από τον Πειραιά με το λιμάνι της Ελευσίνας. Την περασμένη εβδομάδα στο δημοτικό συμβούλιο της Ελευσίνας συζητήθηκε για μία ακόμα φορά όλο αυτό και κάπου εκεί αναφέρθηκε και το Χαϊδάρι. Η θαλάσσια ιερά οδός θα γίνει με τη συνεργασία επτά δήμων. Ελευσίνας, Ασπροπύργου, Χαιδαρίου, Πειραιά, Σαλαμίνας, Πέραμα και Κερατσίνι – Δραπετσώνα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Πόσοι όμως γνωρίζουν ότι η ΙΚΕ που έχει συσταθεί το σκέφτεται σαν ένα μόνιμο πρότζεκτ. Σε μια συνάντηση που έγινε τον περασμένο Ιούλιο ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΕ είπε πως τα έξοδα θα τα επωμιστούν οι δήμοι. Το Χαϊδάρι αντί να κοιτάξει την ανάπτυξη της χερσαίας Ιεράς οδού, πάει να συμμετάσχει σε ένα πρότζεκτ το οποίο δεν γνωρίζουμε κατά πόσο μπορεί να συμβάλει οικονομικά. Πλοιάρια, καύσιμα,προσωπικό, σημεία μετεπιβίβασης. Είναι μόλις λίγα από τα πολλά. Αλήθεια στο ΔΣ του Χαιδαρίου γιατί δεν έχει ακόμα συζητηθεί αυτό το θέμα; Εδώ ο Δήμος χρωστάει πόσες χιλιάδες ευρώ στην ΔΕΗ. Έχει να σκεφτεί προβλήματα της καθημερινότητας, δεν μπορεί να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Δεδομένου ότι το Φεβρουαρίου του 2023 θα γίνουν τα εγκαίνια της διαδρομής, ο Δήμος θα μας ενημερώσει επιτέλους τι συμβαίνει και ποιο είναι το ποσό που θα συμβάλει; Σκεφτείτε μόνο σημείο μετεπιβίβασης στο Χαϊδάρι, που, πως, πότε;
ΗΛ. ΗΛ.