Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Βαγγέλης Ντηνιακός: Δικαιολογίες χωρίς αντίκρισμα και χωρίς ίχνος αυτοκριτικής από τον κ. Σελέκο

Published

on

Δήλωση του Δημάρχου Βαγγέλη Ντηνιακού σχετικά με την ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης για τη διεκδίκηση του τέλους χρήσης υπεδάφους από τον Δήμο μας.

Ο Δήμος Χαϊδαρίου προχώρησε στη βεβαίωση του τέλους χρήσης υπεδάφους στα ΕΛΠΕ για το 2022, διεκδικώντας από την εταιρεία ένα ποσό περίπου 1.300.000 Ευρώ για το έτος αυτό και φυσικά και για τα επόμενα. Όπως ενημέρωσα το Δημοτικό μας Συμβούλιο κατά την πρόσφατη συνεδρίασή του, το σημαντικό αυτό  ετήσιο έσοδο για τον Δήμο μπορούσε να έχει βεβαιωθεί (και τουλάχιστον κατά ένα μέρος να έχει ήδη εισπραχθεί) για όλα τα έτη από τα μέσα της δεκαετίας του 2010.

Ο κ.  Σελέκος, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε,  δεν γνώριζε  τη σχετική δυνατότητα και δεν πραγματοποίησε τις απαιτούμενες ενέργειες. Επιβεβαιώνει δηλαδή αυτό ακριβώς που είπα στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού  μας Συμβούλιου και το οποίο είχε αμφισβητήσει, ισχυριζόμενος ότι «το τέλος πάντα πληρωνόταν».  Ο κ. Σελέκος βγάζει ψεύτη τον εαυτό του μέσα σε λίγες μέρες και υπάρχουν τα πρακτικά του ΔΣ για να το επιβεβαιώσουν.

Η δική μας Δημοτική Αρχή από την αρχή της θητείας μας ξεκίνησε την αναζήτηση κάθε πιθανής πηγής νέων εσόδων για τον Δήμο,  όπως είχαμε δεσμευτεί.  Τον Νοέμβριο του 2019 ενημερώσαμε αναλυτικά το ΔΣ για τη δυσχερή  οικονομική κατάσταση του Δήμου και συγκεκριμένα για το πρόβλημα των υπέρογκων ανελαστικών  δαπανών συγκριτικά με τα έσοδα του Δήμου, τα οποία πρέπει να αυξηθούν.  Στην προσπάθειά μας αυτή για το «νοικοκύρεμα» των Οικονομικών του Δήμου μιλήσαμε με άλλους Δημάρχους, ζητήσαμε τη συνδρομή έμπειρων εξωτερικών συνεργατών, αφιερώσαμε πολύτιμο   χρόνο στην έρευνα.

Μέσα από την αναζήτησή μας αυτή μάθαμε το 2021 για τη δυνατότητα επιβολής του  συγκεκριμένου τέλους. Η επιβολή του τέλους χρήσης υπεδάφους προβλέπεται ως δυνατότητα από τον σχετικό Νόμο που ρυθμίζει συνολικά τα θέματα των Δημοτικών τελών. Οι Δήμοι της χώρας δεν είχαν ενεργοποιήσει την επιβολή του για τους αγωγούς πετρελαιοειδών μέχρι τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, οπότε  ξεκίνησαν τις σχετικές διαδικασίες και σταδιακά καταλόγισαν τα οφειλόμενα  ποσά.

Εμείς  φροντίσαμε άμεσα για την ψήφισή του από το ΔΣ τον Μάρτιο του 2022 και στη συνέχεια για τη βεβαίωσή του στα ΕΛΠΕ για το έτος 2022. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι ο κ. Σελέκος και η παράταξή του είχαν ψηφίσει «λευκό» στο ΔΣ για την επιβολή του συγκεκριμένου τέλους.

Τα πράγματα λοιπόν είναι ξεκάθαρα. Ο κ. Σελέκος, όπως και σε τόσα άλλα σημαντικά θέματα του Δήμου, δεν έδειξε την απαιτούμενη επιμέλεια και το σημαντικό αυτό έσοδο για την πόλη χάθηκε για αρκετά χρόνια. Όπως χάθηκαν τόσα έργα, είτε επειδή δεν τα διεκδίκησε είτε επειδή τα αμέλησε με αποτέλεσμα να απενταχθούν.

Το θέμα θα μπορούσε να έχει λήξει χωρίς συνέχεια, αν ο κ. Σελέκος στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΔΣ είχε πει απλώς «δεν το γνωρίζαμε, συμφωνούμε με τη διεκδίκηση του ποσού υπέρ του Δήμου». Πόσο δύσκολο  είναι πια να παραδεχθεί  έστω και για μια φορά ότι κάπου έκανε λάθος; 

Αντί γι αυτό όμως, αρχικά είπε ψέματα στο ΔΣ ότι «το τέλος πάντα πληρωνόταν» και μάλιστα το ψέμα του αυτό έγινε αντιληπτό από όλους όσους βρίσκονταν στην αίθουσα.  Ακόμη χειρότερα, εξέδωσε στη συνέχεια μια πραγματικά κατάπτυστη ανακοίνωση στην οποία:

– Επιχειρεί να μεταθέσει τις ευθύνες του στους υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου, κάτι που θα αφήσουμε αχαρακτήριστο.  Όσοι εξακολουθούν να πιστεύουν τις δήθεν «φιλεργατικές» διακηρύξεις του, μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτούν.

– Κατηγορεί τη σημερινή Δημοτική Αρχή γιατί δεν ανακαλύψαμε τη σχετική δυνατότητα από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε τον Δήμο !  Προφανώς ακόμη και τώρα δεν έχει αντιληφθεί πόση δουλειά χρειάζεται για να έρθουν τελικά θετικά αποτελέσματα. Δουλειά που η προηγούμενη Διοίκηση δεν έκανε ποτέ, με αποτέλεσμα ακόμη και στα έργα της ΟΧΕ να χρειαστεί να διορθωθούν και να συμπληρωθούν οι μελέτες,

– Παραχαράσσει για άλλη μια φορά την οικονομική κατάσταση του Δήμου, καθώς ισχυρίζεται ότι τα Δημοτικά έσοδα τα τελευταία χρόνια από κρατικές επιχορηγήσεις ήταν αρκετά για περισσότερες υπηρεσίες και έργα.  Όμως στην ΚΕΔΕ πριν δυο μήνες άλλα έλεγε ο κ. Σελέκος,  μίλησε (σωστά) για μεγάλη υποχρηματοδότηση των Δήμων ενάντια στην οποία οφείλουν να αγωνιστούν. Στην ΚΕΔΕ λέει την αλήθεια και στους Χαϊδαριώτες ψέματα.

– Το χειρότερο απ’ όλα,  αντιλαμβανόμενος πόσο σαθρά είναι τα επιχειρήματά του, καταφεύγει στη λασπολογία γράφοντας για «δωράκια» σε εταιρείες μελετών.  Μιλάει άραγε για τις μελέτες που δεν είχε καταρτίσει και υπήρχε κίνδυνος να χαθούν ακόμη και τα έργα που υποχρεωτικά (με βάση τον πληθυσμό του)  πήρε ο Δήμος μας από την ΟΧΕ;

Από τη συγκεκριμένη ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης αναδεικνύεται για άλλη μια φορά η γραφειοκρατική  νοοτροπία που είχε ο κ. Σελέκος ως Δήμαρχος.  Τα περίμενε όλα έτοιμα από τις Υπηρεσίες,  χωρίς καμία προσπάθεια της Διοίκησής του για την αύξηση της αποτελεσματικότητας του Δήμου.  Με αποτέλεσμα η πόλη μας να βαλτώσει και ο Δήμος να απειληθεί με οικονομικό αδιέξοδο. Αυτή τη  συνολική αποτυχία του κ. Σελέκου απέρριψαν οι Δημότες το 2019.

Θα περιμέναμε ο κ.Σελέκος να περιοριστεί  στα όσα γράφει στην τελευταία παράγραφο της ανακοίνωσής του. Να «συμβάλλει με κάθε τρόπο στην είσπραξη»  του  ποσού. Επίσης, να έχει το θάρρος να παραδεχθεί μερικά έστω από τα λάθη και τις παραλείψεις του και να κάνει την αυτοκριτική του. Αντίθετα, συνεχίζει να παραπληροφορεί και να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Θα κριθεί και για  αυτό από τους Δημότες.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η συνάντηση διαλόγου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας

Published

on

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η ανοιχτή συνάντηση διαλόγου που διοργάνωσε η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Enigma Café, στο Χαϊδάρι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας και προεκλογικών διεργασιών στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση και συνέβαλε στη μαζική προσέλευση μελών, στελεχών, φίλων της παράταξης και πολιτών.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή, με τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση, καταθέτοντας απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για ζητήματα που απασχολούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου, με βασικό στόχο την ουσιαστική επικοινωνία με τους πολίτες και την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στη δημόσια ζωή, ενώ επισημάνθηκε πως ο ανοιχτός διάλογος αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και αποτελεσματικών λύσεων στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.

Οι διοργανωτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μαζική παρουσία του κόσμου και ευχαρίστησαν όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους συναντήσεις ενισχύουν τη συμμετοχικότητα, την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Λοβέρδος, η αν. υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Μπάμπης Αλεξανδράτος, η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου, η υποδιοικήτρια του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, οι υπ. βουλευτές Μπάμπης Καραθάνος και Τάσος Καλιάφος και ο Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση ότι ο διάλογος με τους πολίτες θα συνεχιστεί, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου.

  

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Βαγγέλης Ντηνιακός:«Δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο – Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο»

Published

on

Με νέο βίντεο ο πρώην Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, επανέρχεται σε ένα σημείο του δήμου, και συγκεκριμένα το εθνικό οδικό δίκτυο και τους παράπλευρους δρόμους, όπου η κατάσταση με την ανεξέλεγκτη απόθεση απορριμμάτων εξακολουθεί να προκαλεί έντονο προβληματισμό.

Στο βίντεο προβάλλονται αποσπάσματα από αντίστοιχες δημοσιεύσεις που είχαν πραγματοποιηθεί από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης τόσο το 2024 όσο και το 2025, αποδεικνύοντας έτσι ότι το πρόβλημα είχε τονιστεί εγκαίρως. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη.

Ο κ. Ντηνιακός υπογραμμίζει ότι, από το 2024, η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο έχει μεταφερθεί στον Δήμο Χαϊδαρίου, γεγονός που καθιστά σαφές ποιος έχει πλέον την αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

«Η εικόνα μιλάει από μόνη της.»

Παράλληλα, απαντά προκαταβολικά σε όσους επιχειρούν να μεταφέρουν τη συζήτηση στη δική του δημοτική θητεία, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο της διοίκησής του η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν ανήκε στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια.

«Το  επαναλαμβάνουμε για να γίνει κατανοητό από κάθε καλοπροαίρετο δημότη. Η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο από το 2024. Στη δική μας θητεία η αρμοδιότητα δεν ήταν δημοτική. Σήμερα, όμως, είναι. Και μαζί με την αρμοδιότητα υπάρχει και η ευθύνη», τονίζει.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας καλεί τους πολίτες σε συνάντηση διαλόγου

Published

on

Ανοιχτή συνάντηση διαλόγου με τα μέλη, τους φίλους της παράταξης και τους πολίτες διοργανώνει η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Enigma Cafe (Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, Χαϊδάρι).

Η εκδήλωση έχει ως στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου γύρω από ζητήματα που αφορούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους.

Στην πρόσκληση που απευθύνει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου επισημαίνεται ότι η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές, ενώ η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, συμβάλλοντας με τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 19:30, στο Enigma Cafe, επί της οδού Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, στο Χαϊδάρι.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή