Ο υποψήφιος Δήμαρχος Άρης Πανόπουλος στον τηλεοπτικό σταθμό Alert
Σε μια σειρά θεμάτων που απασχολούν την πόλη του Χαϊδαρίου αναφέρθηκε ο υποψήφιος Δήμαρχος Άρης Πανόπουλος, απαντώντας στις ερωτήσεις του έγκριτου δημοσιογράφου Βαγγέλη Φανίδη στον τηλεοπτικό σταθμό Alert του οποίου ήταν καλεσμένος.
Ειδικότερα ο κ. Πανόπουλος αναφέρθηκε στην καθημερινότητα κάνοντας ξεχωριστή αναφορά στο πρόβλημα της καθαριότητας που ταλανίζει την πόλη, στο κακό οδικό δίκτυο, στον δημοτικό οδοφωτισμό, υπογραμμίζοντας ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η καθημερινότητα και η διαχείρισή της, κάτι στο οποίο έχει αποτύχει ολοσχερώς η διοίκηση Ντηνιακού.
Ανεκπλήρωτα έργα
Ακόμη μίλησε για ανεκπλήρωτα έργα που μόνο εξαγγέλθηκαν από την απερχόμενη δημοτική διοίκηση αλλά δεν έχει γίνει τίποτε, όπως είπε χαρακτηριστικά, δείχνοντας το έργο του οδοφωτισμού στο Μικρό Σχιστό που συνδέει το Χαϊδάρι με τον Κορυδαλλό, λέγοντας ότι εδώ και τρία χρόνια υπάρχει προγραμματική σύμβαση με την Περιφέρεια, αλλά δεν έχει προχωρήσει στοιχειωδώς το έργο με ευθύνη της δημοτικής αρχής.
Αναξιοποίητοι χώροι Πρασίνου
Αναφορικά με το Πράσινο και σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου, ο κ. Πανόπουλος μίλησε για χώρους που παραμένουν αναξιοποίητοι από την διοίκηση Βαγγέλη Ντηνιακού, όπως το Πάρκο Νεολαίας, το Άλσος Δαφνιού, ο Διομήδειος κήπος, όπου, όπως είπε, πρέπει να υπάρξει συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο Λόφος του Προφήτη Ηλία κλπ.
Ενώ στην ερώτηση γιατί παραμένουν αναξιοποίητοι οι παραπάνω χώροι, ο υποψήφιος Δήμαρχος Χαϊδαρίου υπογράμμισε το γεγονός ότι δεν είναι στις προτεραιότητες της σημερινής δημοτικής αρχής.
Στρατόπεδο
Για το Στρατόπεδο Χαϊδαρίου, ο κ. Πανόπουλος επικαιροποίησε το πάνδημο αίτημα να αποδοθεί το Στρατόπεδο Χαϊδαρίου στους Πολίτες του Χαϊδαρίου και της Δυτικής Αθήνας, τόνισε την ολιγωρία της απερχόμενης διοίκησης, αφού εδώ και πολλά χρόνια έχουν αποδοθεί στον Δήμο 65 στρέμματα, αλλά το θέμα έχει παραμείνει στα χαρτιά, για να υποστηρίξει την θέση : Να αξιοποιήσουμε τα πράγματα που έχουμε στα χέρια μας και στη συνέχεια να διεκδικήσουμε και άλλα που μπορεί να διαχειριστεί η Αυτοδιοίκηση.
«Ο Δήμος είναι σαν μια μεγάλη οικογένεια. Ανάλογα με τις προτεραιότητες που βάζει η κάθε οικογένεια στο σπίτι της, έτσι πορεύεται, και ακριβώς έτσι έτσι είναι και ο Δήμος», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πανόπουλος , δίνοντας και το στίγμα του για τον τρόπο μελλοντικής διοίκησης του Δήμου.
Οι τρεις πυλώνες η βάση για το Προγραμματικό πλαίσιο
Ολοκληρώνοντας την παρουσία του στην εκπομπή στάθηκε στους τρεις βασικούς πυλώνες που, όπως είπε, αποτελούν την βάση για το προγραμματικό πλαίσιο, αυτό που ο κ. Πανόπουλος και οι συνεργάτες του ονομάζουν Προγραμματική Χάρτα για το Χαϊδάρι της επόμενης δεκαετίας.
Οι τρεις πυλώνες, όπως τους ανέπτυξε συνοπτικά, είναι :
Άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας
Ένας νέος Δημοκρατικός Δήμος σε όλες τις λειτουργίες του, με την εφαρμογή του e-Democracy – το μοντέλο διοίκησης , με τους δημότες πρωταγωνιστές στον σχεδιασμό και στη λήψη των αποφάσεων
Σύγχρονη και αποτελεσματική κοινωνική πολιτική , με επαναλειτουργία όλων των δομών που απαξιώθηκαν το προηγούμενο διάστημα και ενίσχυση των υφιστάμενων. Με προτεραιότητα τις ευπαθείς ομάδες και τα άτομα με αναπηρία . Με μια νέα Δημοτική Αρχή δίπλα στον Πολίτη και τις ανάγκες του.
Προτάσεις και θέσεις μέσα από μια ανοιχτή δημοκρατική διαβούλευση που συνθέτει τους άξονες της κοινωνικής, οικονομικής, ψηφιακής, πολιτιστικής, αθλητικής και περιβαλλοντικής αναβάθμισης του Χαϊδαρίου και που θα οδηγήσουν στην πρόοδο και την βιώσιμη ανάπτυξη του.
Πολιτιστική Επιχειρηματικότητα
«Πάνω στους τρεις αυτούς πυλώνες συγκροτούνται οι Προγραμματικές δεσμεύσεις που προκύπτουν από την ίδια την τοπική κοινωνία.» υπογράμμισε ο υποψήφιος Δήμαρχος, για να κλείσει με μια ακόμη παράμετρο που είναι η Πολιτιστική Επιχειρηματικότητα, εξηγώντας ότι το Χαϊδάρι πρέπει να αποκτήσει ταυτότητα, αφού διαθέτει μια πλούσια Ιστορία που έχει καταγραφεί σε όλες τις Ιστορικές περιόδους, από της αρχαιότητα, τα βυζαντινά χρόνια, την Τουρκοκρατία και τα νεότερα χρόνια με ξεχωριστό σύμβολο το Μπλοκ 15 στο Στρατόπεδο του Χαϊδαρίου.
«Δημιουργούμε ένα πολιτιστικό πακέτο και αυτό με την σειρά του δημιουργεί, εκτός από την ταυτότητα για την πόλη, ενίσχυση και στήριξη στην επιχειρηματικότητα στο Χαϊδάρι, μέσω της προσέλκυσης επισκεπτών», σημείωσε ολοκληρώνοντας την συμμετοχή του ο κ. Άρης Πανόπουλος στην εκπομπή Αυτοδιοίκηση του τηλεοπτικού σταθμού Alert
Σε μια ζεστή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμάτη αρώματα, μουσικές και παραδόσεις από τη Μυροβόλο Χίο, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου η ετήσια Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Πυργούσων Αττικής «Το Πυργί Χίου» στην Πλατεία Δημαρχείου Χαϊδαρίου.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στην ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις των Μαστιχοχωρίων της Χίου.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλία του Χιώτη ιστορικού Μιχάλη Βαρλά με θέμα τις κοινότητες των μαστιχοπαραγωγών και τον ρόλο της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία και την ιδιαίτερη ταυτότητα του πολύτιμου προϊόντος του νησιού.
Ξεχωριστό χρώμα έδωσε το χιουμοριστικό δρώμενο που παρουσίασαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου, ενώ ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασε η χορευτική ομάδα του συλλόγου με παραδοσιακούς χορούς από τη Χίο και το Αιγαίο.
Η βραδιά κορυφώθηκε με ένα αυθεντικό πυργούσικο και νησιώτικο πανηγύρι, με τη συμμετοχή του κοινού, υπό τους ήχους της ορχήστρας του Νικόλα Καραολάνη. Παράλληλα, προσφέρθηκαν κεράσματα με βάση τη μαστίχα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευτούν το μοναδικό προϊόν που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χίου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος, οι βουλευτές Νέας Δημοκρατίας Χίου Νότης Μηταράκης και Β2΄ Δυτικού Τομέα Αθηνών Μαρία Συρεγγέλα, αντιδήμαρχοι, οι επικεφαλής των παρατάξεων «Το Χαϊδάρι Ψηλά» Απόστολος Θεοφίλης, «Ώρα Χαϊδάρι» Άρης Πανόπουλος, «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Χαϊδαρίου και αποτέλεσε μία ακόμη επιτυχημένη πολιτιστική δράση που έφερε κοντά τους Χιώτες της Αττικής, αλλά και φίλους του νησιού, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση των Μαστιχοχωρίων.
Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.
Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.
Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.
Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου, αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».
Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.
Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.
Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.
Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.
Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.
Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου
Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»