Connect with us

Κοινωνία

Δήλωση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Published

on

Συγχαίρω όλους τους επιτυχόντες μαθητές μας καθώς η πολύχρονη και επίπονη προσπάθειά τους στέφθηκε σήμερα με επιτυχία. Μάλιστα ειδικά φέτος, τους αξίζουν διπλά συγχαρητήρια, καθώς οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας ήταν ιδιαίτερες και δυσκόλεψαν την περίοδο της προετοιμασίας, που είναι κρίσιμη για όλα τα παιδιά.

Θερμά συγχαρητήρια ωστόσο αξίζουν τόσο στους καθηγητές που στάθηκαν αρωγοί στον αγώνα των μαθητών όσο και στις οικογένειές τους, που παρείχαν κάθε ηθική και ψυχολογική στήριξη.

Θα ήθελα όμως να απευθυνθώ και σε όσους μαθητές δεν κατάφεραν φέτος να εκπληρώσουν τους στόχους τους και να τους διαμηνύσω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να απογοητεύονται. Οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι ένας πρώτος σημαντικός σταθμός, αλλά δεν είναι ο μόνος.

Είναι βέβαιο και θα το διαπιστώσετε στην πορεία ότι θα σας δοθούν και άλλες πολλές ευκαιρίες για την κατάκτηση των στόχων σας αρκεί να είστε αφοσιωμένοι σε αυτούς τους στόχους.

Από την πλευρά μας ως Αυτοδιοίκηση έχουμε καθήκον και υποχρέωση να συμβάλλουμε προκειμένου να διαμορφωθούν οι συνθήκες στη χώρα που θα διευκολύνουν την επαγγελματική σταδιοδρομία των νέων μας, οι οποίοι είναι η ελπίδα για το μέλλον.

Οφείλουμε να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε προκειμένου να μείνουν στη χώρα και να συμβάλλουν με τις γνώσεις και τα ταλέντα τους, στην προσπάθεια να φτιάξουμε όλοι μαζί μία καλύτερη και πιο δίκαιη κοινωνία».

 

 

 

 

 

Κοινωνία

Συναγερμός στο Αιγάλεω: Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών – Διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως

Published

on

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου στο Αιγάλεω, όταν εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε εργοστάσιο πλαστικών της περιοχής, προκαλώντας μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η φωτιά ξέσπασε στον πρώτο όροφο του εργοστασίου, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει επεκταθεί στους υπόλοιπους χώρους του κτιρίου.

Παράλληλα, δεν υπάρχουν αναφορές για εγκλωβισμένα άτομα ή τραυματισμούς.

Στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις, με 35 πυροσβέστες, εθελοντές, 10 πυροσβεστικά οχήματα και ειδικό βραχιονοφόρο όχημα, δίνοντας μάχη για τον περιορισμό της πυρκαγιάς και την αποτροπή επέκτασής της σε γειτονικές εγκαταστάσεις. Λόγω του περιστατικού, η Τροχαία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Ορφέως, από το ύψος του παράδρομου της λεωφόρου Κηφισού, προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο των πυροσβεστικών δυνάμεων και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών.

Οι Αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της πυρκαγιάς, ενώ τα αίτια που προκάλεσαν το συμβάν παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα και αναμένεται να διερευνηθούν μετά την πλήρη κατάσβεσή της.

Οι πληροφορίες για την κινητοποίηση της Πυροσβεστικής και τη διακοπή κυκλοφορίας προέρχονται από τις μέχρι στιγμής επίσημες ανακοινώσεις των αρμόδιων αρχών.

.

 

.

 

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δωρεάν προβολή της «Αμελί» στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον

Published

on

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά προσφέρει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας στους δημότες, με ελεύθερη είσοδο για τη δωρεάν προβολή της πολυβραβευμένης ταινίας «Αμελί», την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 21:00, στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον.

Η αγαπημένη γαλλική ταινία του Ζαν-Πιερ Ζενέ αφηγείται την ιστορία της Αμελί Πουλέν, μιας νεαρής γυναίκας με πλούσια φαντασία, η οποία αποφασίζει να αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των ανθρώπων γύρω της. Μέσα από μια σειρά μικρών αλλά καθοριστικών πράξεων καλοσύνης, ανακαλύπτει τελικά και η ίδια τον δρόμο προς την αγάπη και την προσωπική ευτυχία.

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων δεκαετιών, που έχει αγαπηθεί από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η προβολή αποτελεί παράλληλα μια πρόσκληση προς τους δημότες να γνωρίσουν το ανανεωμένο Cine Πάνθεον, τον θερινό κινηματογράφο της πόλης, ο οποίος περνά σε μια νέα εποχή.

Το αμφιθεατρικό «Πάνθεον», που εντάχθηκε το 1998 στο δίκτυο θερινών κινηματογράφων του Υπουργείου Πολιτισμού και συμπληρώνει φέτος 28 χρόνια λειτουργίας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά, διατηρώντας παράλληλα τον μοναδικό του χαρακτήρα. Χτισμένο στο κατάφυτο πρανές του βουνού, με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη και μέσα σε ένα δροσερό φυσικό περιβάλλον, το Cine Πάνθεον φιλοδοξεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη κινηματογραφική εμπειρία στους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας.

Η συνεργασία με ανθρώπους που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος την τέχνη του κινηματογράφου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ποιοτικό πρόγραμμα προβολών και νέες πολιτιστικές εμπειρίες για το κοινό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους δημότες, σε μια βραδιά που συνδυάζει τον ποιοτικό κινηματογράφο με τη γνωριμία του ανακαινισμένου θερινού σινεμά της πόλης.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή