Connect with us

Κοινωνία

Σύρος: Ο πρώτος μαθητής Ειδικού Σχολείου που πετυχαίνει στις πανελλαδικές – Μεγαλείο ψυχής από το μικρό ήρωα Δημήτρη!

Published

on

Τη σχολική χρονιά που ολοκληρώθηκε, ένας μαθητής του Ενιαίου Ειδικού Γυμνασίου – Λυκείου Σύρου, ο Δημήτρης Ψαραδέλης, συμμετείχε στις πανελλαδικές εξετάσεις και κατάφερε να εισαχθεί στη σχολή Αρχεινομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Το ευχάριστο γεγονός ανακοινώθηκε την Παρασκευή από την ίδια την ιστοσελίδα του σχολείου με πολλές ευχές για καλή φοιτητική ζωή στον Δημήτρη, ο οποίος θα έχει το δικαίωμα να ζήσει ένα μεγάλο του όνειρο.

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε πανελλαδικές  εξετάσεις τελειόφοιτος μαθητής ειδικού σχολείου στη Σύρο. Η προσπάθεια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία γι αυτό αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τόσο στον Δημήτρη για το μεγαλείο ψυχής που έδειξε φτάνοντας σε μια σπουδαία επιτυχία κάτω από αντίξοες συνθήκες και ανισότητες, όσο και στους υπεύθυνους του σχολείου και στους καθηγητές οι οποίοι θα πρέπει να αισθάνονται βαθιά ικανοποίηση και υπερηφάνεια για το ευχάριστο και πολύ σημαντικό γεγονός.

Στην ιστοσελίδα του σχολείου γράφτηκε το παρακάτω κείμενο για το Δημήτρη το οποίο αξίζει όλοι να διαβάσουμε:

“Σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας του, ο Δημήτρης κατέβαλλε μια πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια μέσα σε ιδιαίτερα δυσμενείς, από πολλές απόψεις, συνθήκες. Μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων λόγω καραντίνας, ο Δημήτρης συνέχισε αδιάλειπτα τα μαθήματα εξ αποστάσεως με όλες τις δυσκολίες, πρακτικές, παιδαγωγικές και ψυχολογικές που συνεπαγόταν αυτό. Κάτι που φυσικά ίσχυε για όλα τα παιδιά, βάρυνε όμως περισσότερο τους ώμους ενός μαθητή ειδικού σχολείου.

Ο Δημήτρης δεν είχε τη δυνατότητα να υποστηριχθεί από φροντιστήρια ή ιδιωτικές δομές, όπως άλλοι συνομήλικοί του. Βασίστηκε λοιπόν αποκλειστικά στις δικές του δυνάμεις και στο δημόσιο σχολείο. Επιπρόσθετα, ενώ οι συμμαθητές του των τυπικών λυκείων όλης της χώρας επέστρεψαν στις τάξεις τους στις 18 Μαΐου 2020, οι πόρτες των ειδικών σχολείων άνοιξαν αργότερα, την 1η Ιουνίου 2020 κι έτσι, δυστυχώς, χάθηκε για το μαθητή μας πολύτιμος χρόνος δια ζώσης προετοιμασίας.

Σημειωτέον ότι ο μαθητής μας, παρότι αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες, ως υποψήφιος πανελληνίων εξετάσεων, δεν είχε την δυνατότητα να εξετασθεί προφορικά ή σε διαφορετική ύλη, όπως κανείς εύλογα θα περίμενε. Επειδή η νομοθεσία στη χώρα μας δεν έχει προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες των αποφοίτων ειδικών σχολείων, ο μαθητής μας αναγκάστηκε να εξεταστεί γραπτώς και στην ίδια ύλη με όλους τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους μαθητές, χωρίς καμία ειδική μεταχείριση.

Όλα αυτά τα εμπόδια δεν ανέστειλαν το κίνητρο του Δημήτρη, την θέληση και την επιμονή του.  Ο αγώνας, η προσπάθεια και η επιτυχία του τιμούν το νησί μας και την εκπαιδευτική κοινότητα του τόπου μας. Η θέληση του να σταθεί πέρα από όλα τα εμπόδια, η υπευθυνότητα και η επιμονή του αποτελούν πρότυπο για τους συνομηλίκους του.

Ο Δημήτρης συγκαταλέγεται στους άριστους, ανεξάρτητα από τα ποσοτικά δεδομένα των επιδόσεών του. Δεν είναι μόνο ένας από τους καλύτερους μαθητές που έχουν φοιτήσει στο σχολείο μας. Είναι ένα νέο άτομο που χαρακτηρίζεται από ήθος, ευγένεια και διακριτικότητα, σεβασμό για τους άλλους, αυξημένο αίσθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης, αναπτυγμένη κριτική σκέψη, ωριμότητα, καλοσύνη και ευαισθησία.

Αξίζει μια ξεχωριστή αναφορά στην ομάδα των καθηγητών που στάθηκαν δίπλα στο Δημήτρη προετοιμάζοντάς τον στα μαθήματα κατεύθυνσης. Οι συνάδελφοι μας δούλεψαν ακούραστα και μεθοδικά, προσφέροντας με το μέγιστο του χρόνου και της ενέργειάς τους πολύ περισσότερο από τις τυπικές τους υποχρεώσεις. Αλλά και ολόκληρο το προσωπικό του σχολείου στήριξε ηθικά και ψυχολογικά το Δημήτρη μεταδίδοντας του πίστη στον εαυτό του και αισιοδοξία.

Είμαστε όλοι περήφανοι για το Δημήτρη και του ευχόμαστε να συνεχίσει με τον ίδιο θετικό τρόπο την πορεία του στην εκπαίδευση και στη ζωή του γενικότερα”.

 πηγή: cyclades24.gr

Κοινωνία

Συναγερμός στο Αιγάλεω: Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών – Διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως

Published

on

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου στο Αιγάλεω, όταν εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε εργοστάσιο πλαστικών της περιοχής, προκαλώντας μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η φωτιά ξέσπασε στον πρώτο όροφο του εργοστασίου, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει επεκταθεί στους υπόλοιπους χώρους του κτιρίου.

Παράλληλα, δεν υπάρχουν αναφορές για εγκλωβισμένα άτομα ή τραυματισμούς.

Στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις, με 35 πυροσβέστες, εθελοντές, 10 πυροσβεστικά οχήματα και ειδικό βραχιονοφόρο όχημα, δίνοντας μάχη για τον περιορισμό της πυρκαγιάς και την αποτροπή επέκτασής της σε γειτονικές εγκαταστάσεις. Λόγω του περιστατικού, η Τροχαία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Ορφέως, από το ύψος του παράδρομου της λεωφόρου Κηφισού, προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο των πυροσβεστικών δυνάμεων και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών.

Οι Αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της πυρκαγιάς, ενώ τα αίτια που προκάλεσαν το συμβάν παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα και αναμένεται να διερευνηθούν μετά την πλήρη κατάσβεσή της.

Οι πληροφορίες για την κινητοποίηση της Πυροσβεστικής και τη διακοπή κυκλοφορίας προέρχονται από τις μέχρι στιγμής επίσημες ανακοινώσεις των αρμόδιων αρχών.

.

 

.

 

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δωρεάν προβολή της «Αμελί» στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον

Published

on

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά προσφέρει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας στους δημότες, με ελεύθερη είσοδο για τη δωρεάν προβολή της πολυβραβευμένης ταινίας «Αμελί», την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 21:00, στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον.

Η αγαπημένη γαλλική ταινία του Ζαν-Πιερ Ζενέ αφηγείται την ιστορία της Αμελί Πουλέν, μιας νεαρής γυναίκας με πλούσια φαντασία, η οποία αποφασίζει να αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των ανθρώπων γύρω της. Μέσα από μια σειρά μικρών αλλά καθοριστικών πράξεων καλοσύνης, ανακαλύπτει τελικά και η ίδια τον δρόμο προς την αγάπη και την προσωπική ευτυχία.

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων δεκαετιών, που έχει αγαπηθεί από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η προβολή αποτελεί παράλληλα μια πρόσκληση προς τους δημότες να γνωρίσουν το ανανεωμένο Cine Πάνθεον, τον θερινό κινηματογράφο της πόλης, ο οποίος περνά σε μια νέα εποχή.

Το αμφιθεατρικό «Πάνθεον», που εντάχθηκε το 1998 στο δίκτυο θερινών κινηματογράφων του Υπουργείου Πολιτισμού και συμπληρώνει φέτος 28 χρόνια λειτουργίας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά, διατηρώντας παράλληλα τον μοναδικό του χαρακτήρα. Χτισμένο στο κατάφυτο πρανές του βουνού, με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη και μέσα σε ένα δροσερό φυσικό περιβάλλον, το Cine Πάνθεον φιλοδοξεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη κινηματογραφική εμπειρία στους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας.

Η συνεργασία με ανθρώπους που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος την τέχνη του κινηματογράφου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ποιοτικό πρόγραμμα προβολών και νέες πολιτιστικές εμπειρίες για το κοινό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους δημότες, σε μια βραδιά που συνδυάζει τον ποιοτικό κινηματογράφο με τη γνωριμία του ανακαινισμένου θερινού σινεμά της πόλης.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή