Δ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ …ΒΙΑΣΤΙΚΟΥΣ… ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ
Για μία, ακόμη, φορά δημοσιεύματα στα οποία είναι πρόδηλη η κακόβουλη κουτοπονηριά των συντακτών και των «καθοδηγητών» τους, ερμηνεύουν κατά το πώς εξυπηρετεί την ιδιοτελή σκοπιμότητά τους και επιχειρούν να πλήξουν συκοφαντικά, τις προσπάθειες της δημοτικής αρχής για την συντήρηση και την διατήρηση υψηλού επιπέδου ασφαλείας και λειτουργικότητας στα σχολικά κτήρια.
Αυτό συνέβη και στην περίπτωση της ερμηνείας της παρουσίας συνεργείων του Δήμου στο Α΄ Λύκειο. Αλλά και πάλι βιάστηκαν. Η διάψευσή τους ήρθε από την σκληρή –για αυτούς- πραγματικότητα. Ιδού τι πραγματικά συνέβη και χρειάστηκε να επιληφθεί η Τεχνική Υπηρεσία, όπως μας ενημερώνει ο αντιδήμαρχος Παιδιού κ. Σωτηρόπουλος:
Περί λασπολογίας το ανάγνωσμα
Σε αυτοψία, την οποία πραγματοποίησαν οι αντιδήμαρχοι Δημήτρης Σωτηρόπουλος και Γιάννης Πουλάκης, προ της επανέναρξης των μαθημάτων στα λύκεια, ενημερώθηκαν από τον διευθυντή του Α΄ Λυκείου ότι, αίθουσα του σχολείου –υποτίθεται επισκευασμένη με εργολαβία, πλήρως, προ 3ετίας-, παρουσίασε εκ νέου, προβλήματα στην οροφή. Η κινητοποίηση των αντιδημάρχων ήταν άμεση και από τις αμέσως επόμενες ημέρες τα συνεργεία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, ανέλαβαν δράση.
Η ανάρτηση του αντιδημάρχου Παιδιού κ. Δημήτρη Σωτηρόπουλου:
Η παρούσα δημοτική αρχή έχει πρώτο μέλημα τα σχολεία, τη σχολική και εξωσχολική ζωή των μαθητών, τη δημιουργική τους απασχόληση, την πρόοδό τους. Αυτό φαίνεται από τις καθημερινές παρεμβάσεις του δήμου και την αξιοποίηση δομών, προγραμμάτων και υποδομών για τώρα και για το μέλλον. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες πήγαν πίσω με την πανδημία, στην οποία φροντίσαμε να κάνουμε το καθήκον μας και σταδιακά ξαναρχίζουν τα μαθήματα, με αρχή από τα λύκεια. Ο δήμος το δέχτηκε με ενθουσιασμό και φρόντισε όλα να είναι έτοιμα και τα σχολεία φροντισμένα. Βρέθηκαν όμως, δυστυχώς κάποιοι (ευτυχώς οι ίδιοι συνεχώς) να απαξιώσουν την όλη προσπάθεια, όπως πάντα, με παχείς παραπλανητικούς τίτλους και τη φτηνή κίτρινη προπαγάνδα ότι δηλαδή ο δήμος αδρανούσε πέντε μήνες και έτρεξε να κάνει εργασίες τώρα που άνοιξαν τα σχολεία. Μα, δεν σταματήσαμε ούτε μέρα να δουλεύουμε στα σχολεία για να διορθώσουμε τις χρόνιες εκκρεμότητες και θα είμαστε κάθε μέρα μέσα για τις έκτακτες ανάγκες επισκευών και συντήρησης. Θα προτιμούσαν να εγκαταλείψουμε τα σχολεία για να χαρούν. Για να μπορούν να εξισώσουν το ενδιαφέρον μας για τα σχολεία με αυτό που επέδειξαν οι κολλητοί τους. Η παράγκα πρέπει να αφήσει ήσυχα τα σχολεία.