Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΕΥΡΥΣΜΑ ΚΟΙΛΙΑΚΗΣ ΑΟΡΤΗΣ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΟΥΛΗΣ

Published

on

Στην σημερινή, άκρως ενδιαφέρουσα και χρήσιμη δράση η οποία αφορούσε στον δωρεάν προληπτικό έλεγχο για το ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής και πραγματοποιήθηκε από το ΚΕΠ Υγείας της Αγίας Βαρβάρας, στο πλαίσιο του προγράμματος για την Πρόληψη και τον Προσυμπτωματικό Έλεγχο της Περιφέρειας και του ΕΔΔΥΠΠΥ, βρέθηκε σήμερα ο Πςεριφερειάρχης Αττικής κ. Γεώργιος Πατούλης.

Συγκεκριμένα, το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Αγ. Βαρβάρας, σε συνεργασία με το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων-Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ) και την Περιφέρεια Αττικής, διοργάνωσε, σήμερα, σε συνεργασία με την  ιατρό-ακτινολόγο και συνεργάτιδα του ΚΕΠ Υγείας κα. Μαρία Παλιατσέα, δωρεάν υπερηχογράφημα με σκοπό την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του Ανευρύσματος Κοιλιακής Αορτής.

Σχετικό Δελτίο Τύπου εξέδωσε η Περιφέρεια Αττικής:

Γ. Πατούλης: «Θέλουμε όλοι οι πολίτες να βάλουν στη ζωή τους την πρόληψη η οποία αποδεδειγμένα σώζει ζωές»

Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής και Προέδρου του ΕΔΔΥΠΠΥ Γ. Πατούλη στο Δήμο Αγ. Βαρβάρας, με αφορμή τον δωρεάν προληπτικό έλεγχο για ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής στο ΚΕΠ Υγείας στο πλαίσιο του προγράμματος για την Πρόληψη και τον Προσυμπτωματικό Έλεγχο της Περιφέρειας και του ΕΔΔΥΠΠΥ

 

Το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Αγ. Βαρβάρας, όπου σε συνεργασία με το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων-Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ) και την Περιφέρεια Αττικής, πραγματοποιείται σήμερα δωρεάν υπερηχογράφημα με σκοπό την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του Ανευρύσματος Κοιλιακής Αορτής, επισκέφθηκε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης.

Οι εξετάσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την ιατρό ακτινολόγο, συνεργάτιδα του ΚΕΠ Υγείας κα Μαρία Παλιατσέα.

Τον κ. Πατούλη υποδέχθηκαν ο Δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας Λ. Μίχος, ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Α. Λεωτσάκος και ο Αντιδήμαρχος Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής Χ. Βασιλείου. Επίσης παραβρέθηκαν η Διευθύντρια Κοινωνικής Πολιτικής Α. Σιαπέρα και Υπεύθυνη του ΚΕΠ Υγείας Α. Μυγδάκη.

Ο Περιφερειάρχης και Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με πολίτες αλλά και τους ιατρούς και νοσηλευτές που στελεχώνουν το δημοτικό πολυιατρείο και το ΚΕΠ Υγείας, προκειμένου να ενημερωθεί για τις υπηρεσίες που παρέχουν αλλά και για τυχόν ανάγκες που έχουν.

Σε δηλώσεις του και αφού συνεχάρη το Δήμαρχο Αγ. Βαρβάρας Λ. Μίχο για την προσπάθεια την οποία κάνει μαζί με τους συνεργάτες του προκειμένου να συμβάλλουν στη ενίσχυση της πρόληψης υγείας στους πολίτες μέσω των ΚΕΠ υγείας του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων, επισήμανε τα εξής:

«Σήμερα βρισκόμαστε στην Αγ. Βαρβάρα, ένα δήμο που με τις προσπάθειες του άξιου δημάρχου Λάμπρου Μίχου, αναπτύσσεται σταθερά και με σημαντική δραστηριότητα στον τομέα της κοινωνικής πολιτικής, μέσα από τις δομές του. Ο λόγος της σημερινής μας επίσκεψης σχετίζεται με τη δράση που υλοποιεί το ΚΕΠ υγείας, το Κέντρο Πρόληψης Υγείας του  Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων της Περιφέρειας Αττικής με τη συμμετοχή των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου Αγίας Βαρβάρας. Πρόκειται για μία δράση που εντάσσεται στο σύνολο πρωτοβουλιών που υλοποιούμε ώστε μπορέσουμε να σώσουμε ζωές μέσα από την εφαρμογή προγράμματος πρόληψης και προσυμπτωματικού ελέγχου. Με τη βοήθεια της ειδικής ιατρού, κας Μαρίας Παλιατσέα, μέσα από ειδικό υπέρηχο μπορεί να γίνει εντοπισμός ανευρυσματικής διάτασης και να διαπιστωθεί αν υφίσταται φόβος ρήξεως. Θέλουμε όλοι οι πολίτες να βάλουν στη ζωή τους την πρόληψη η οποία αποδεδειγμένα σώζει ζωές και προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε καθημερινά.

Θέλω να συγχαρώ τον δήμαρχο τον Λάμπρο τον Μίχο για την προσπάθειά του, τον κ.Βασιλείου, τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για τα ζητήματα υγείας και Κοινωνικής πρόνοιας, τον χωρικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Λεωτσάκο αλλά και τους συνεργάτες του Δικτύου που κάνουν τη δική τους προσπάθεια για την ενίσχυση των πολιτικών πρόληψης. Στόχος μας για τα επόμενα δύο χρόνια 2022 και 2023,  η Περιφέρεια Αττικής να είναι Περιφέρεια Υγείας και “Πράσινη περιφέρεια” με έμφαση στην πρόληψη, τον προσυμπτωματικό έλεγχο και την προσφορά  φροντίδας για κάθε πολίτη.

Από την πλευρά του Δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας Λ. Μίχος τόνισε:

«Έχουμε τη χαρά σήμερα να μας έχει επισκεφθεί ο κ.Πατούλης ο Περιφερειάρχης Αττικής, εδώ στο ΚΕΠ υγείας. Βρίσκεται σε εξέλιξη μία διαδικασία, μία υπηρεσία η οποία αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του πληθυσμού για την πρόληψη και όχι μόνο αφού το πρόγραμμα αυτό μας δίνει και τα εργαλεία για την πρόληψη, δεν αποτελεί μόνο θεωρητική προσέγγιση. Στην ουσία πραγματοποιείται εξέταση για την κοιλιακή αορτή. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα να γίνονται πολλές εξετάσεις στον τομέα της πρόληψης και πρέπει να σας πω ότι για το 2022 προγραμματίζονται μαστογραφίες για το σύνολο των πολιτών. Αυτές οι δραστηριότητες έχουν την υποστήριξη της Περιφέρειας με την πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη του κ. Πατούλη και πρόκειται για ενέργειες πρωτοποριακές και πολύ αποδοτικές. Στο χώρο εδώ που βρισκόμαστε υπάρχουν 36 προσφυγικές πολυκατοικίες με 720 διαμερίσματα παλαιών προσφύγων που είναι μεγάλοι σε ηλικία, με χαμηλά εισοδήματα και έχουν πάρα πολλή ανάγκη από τις υπηρεσίες που προσφέρονται. Είναι μία πολύ δυναμική δράση, την οποία και τη στηρίζουμε και την επαινούμε αλλά και την αξιοποιούμε στο μέγιστο βαθμό. Η παρουσία εδώ και του κ. Περιφερειάρχη και του αρμόδιου Αντιπεριφερειάρχη κ. Λεωτσάκου υποδηλώνουν ακριβώς και τη βούλησή μας να συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια αλλά και την ανάγκη συνεχούς παρουσίας μας εδώ για να εμψυχώσουμε και να ενδυναμώσουμε αυτή τη δράση».

Στη δράση παραβρέθηκαν η κα Μαρία Αραμπατζή, στέλεχος της Κεντρικής Δομής των ΚΕΠ Υγείας, η κα Μαριάνθη Χατζηκωνσταντίνου, στέλεχος της Κεντρικής Δομής των ΚΕΠ Υγείας και οι κυρίες Φ. Χατζηκωνσταντίνου, στέλεχος της Περιφέρειας Αττικής, Υπεύθυνη των πιλοτικών ΚΕΠ Υγείας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δωρεάν προβολή της «Αμελί» στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον

Published

on

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά προσφέρει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας στους δημότες, με ελεύθερη είσοδο για τη δωρεάν προβολή της πολυβραβευμένης ταινίας «Αμελί», την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 21:00, στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον.

Η αγαπημένη γαλλική ταινία του Ζαν-Πιερ Ζενέ αφηγείται την ιστορία της Αμελί Πουλέν, μιας νεαρής γυναίκας με πλούσια φαντασία, η οποία αποφασίζει να αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των ανθρώπων γύρω της. Μέσα από μια σειρά μικρών αλλά καθοριστικών πράξεων καλοσύνης, ανακαλύπτει τελικά και η ίδια τον δρόμο προς την αγάπη και την προσωπική ευτυχία.

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων δεκαετιών, που έχει αγαπηθεί από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η προβολή αποτελεί παράλληλα μια πρόσκληση προς τους δημότες να γνωρίσουν το ανανεωμένο Cine Πάνθεον, τον θερινό κινηματογράφο της πόλης, ο οποίος περνά σε μια νέα εποχή.

Το αμφιθεατρικό «Πάνθεον», που εντάχθηκε το 1998 στο δίκτυο θερινών κινηματογράφων του Υπουργείου Πολιτισμού και συμπληρώνει φέτος 28 χρόνια λειτουργίας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά, διατηρώντας παράλληλα τον μοναδικό του χαρακτήρα. Χτισμένο στο κατάφυτο πρανές του βουνού, με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη και μέσα σε ένα δροσερό φυσικό περιβάλλον, το Cine Πάνθεον φιλοδοξεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη κινηματογραφική εμπειρία στους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας.

Η συνεργασία με ανθρώπους που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος την τέχνη του κινηματογράφου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ποιοτικό πρόγραμμα προβολών και νέες πολιτιστικές εμπειρίες για το κοινό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους δημότες, σε μια βραδιά που συνδυάζει τον ποιοτικό κινηματογράφο με τη γνωριμία του ανακαινισμένου θερινού σινεμά της πόλης.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

30 χρόνια δίχως τον Ανδρέα Παπανδρέου, Αγία Βαρβάρα 23/3/2026 – Αγία Βαρβάρα 23/6/2026

Published

on

Σαν σήμερα, 3 μήνες πριν, η πόλη μας θυμήθηκε, νοστάλγησε, δάκρυσε…

Η Δημοτική μας Οργάνωση, μετά από δύο έτη σταθερής(συνεχής και συνεπούς) προσπάθειας, σε συνεννόηση με το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου, αλλά και την αμέριστη συνδρομή και στήριξη του συντρόφου “αιώνιου δημάρχου μας Λάμπρου Μίχου”, κατάφερε να γίνει η πρώτη  Δημοτική Οργάνωση ΠΑ.ΣΟ.Κ. που προσέφερε στα μέλη της, ένα μοναδικό αφιέρωμα στον Ανδρέα Παπανδρέου, το οποίο υπερέβη κατά πολύ τα γεωγραφικά όριά μας και προσέλκυσε το ενδιαφέρον και τον έπαινο από πολλές περιοχές της χώρας· μέσα από τις εικόνες και τις διηγήσεις των παιδιών του, του Γιώργου Παπανδρέου και του Νίκου Παπανδρέου, πετύχαμε και φέραμε στην πόλη μας τον ΟΛΟΝ ΠΑ.ΣΟ.Κ. που μπροστά στις μνήμες του μεγάλου ηγέτη του, ενώθηκε, έγινε ένα σώμα, μια ψυχή, κάνοντας πράξη το διαχρονικό και συνάμα μοναδικό σύνθημα επιτυχιών και νικηφόρων αγώνων: “Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι εδώ ενωμένο δυνατό”.

Παραθέτουμε καταρχάς αυτούσιο το κείμενο που γράφτηκε τότε για την αξέχαστη αυτή εκδήλωση, 3 μήνες πριν, αφιερωμένο στα 30 χρόνια δίχως τον Ηγέτη του Κινήματός μας, μα και όλων των Ελλήνων, τον Ανδρέα Παπανδρέου.

Δάκρυσε ο Ήλιος ο Πράσινος για τον Ανδρέα στην Αγία Βαρβάρα

Να’μαστε πάλι εδώ Ανδρέα…Τί κόσμος! Τί συγκίνηση! Τί συναίσθημα! Τί ψυχή! Ο ήλιος ο πράσινος να ακούγεται κι ο κόσμος να χειροκροτεί ρυθμικά!

Το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου να προβάλλει σπάνια ταινία από τη ζωή του Ανδρεά με την σκηνοθετική πινελιά του Νίκου Παπανδρέου και φωτογραφίες της Μαργαρίτας Παπανδρέου!

Ο Γιώργος Παπανδρέου να μιλάει για τον παππού του και να δακρύζει! O Νίκος Παπανδρέου να δίνει όπως αυτός μόνο ξέρει τη λογοτεχνική του χροιά στις διηγήσεις του.

Και εκεί δίπλα το ΟΛΟΝ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ο Πρόεδρος Νίκος Ανδρουλάκης, να μιλά κι εκείνος για τα βιώματα του και τις θύμησες του από τον Ανδρέα Παπανδρέου, ζώντας στο Ηράκλειο, μεγαλώνοντας με τις αξίες και τις ιδέες του…Την σκυτάλη την πήρε από τον “αιώνιο δήμαρχο” της πόλης μας και σύντροφο μας Λάμπρο Μίχο, ο οποίος κατέθεσε με πύρινο λόγος δικές του Ανδρεϊκές αναμνήσεις και εικόνες, από την εποχή της χούντας, τη μεταπολίτευση, φθάνοντας έως την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου, της οποίας ήταν μέλος, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον Γιώργο, ως “τον πιο αδικημένο πολιτικό της γενιάς μας”.

Πώς να μην ήταν τόσο παθιασμένη στο περιεχόμενο της και μεγαλειώδης σε πλήθος, όταν η εκδήλωση αυτή έλαβε χώρα στο Δήμο της Αγίας Βαρβάρας, του συναισθηματικά πιο ΠΑ.ΣΟ.Κ.ικού δημάρχου και φίλου των Παπανδρέου, Λάμπρου Μίχου; Με συντονιστή της, το δικό μας παιδί, τον ακούραστο δημοσιογράφο με “πρεστίζ και σέβας” στο λειτούργημα του, τον Παναγιώτη Φωτεινό, που δεν φείδεται να δηλώνει ΠΑ.ΣΟ.Κ., να έχει μεγαλώσει κι εκείνος με το Παπανδρεϊκό, το εκσυγχρονιστικό κίνημα του Κώστα Σιμήτη, το Κίνημα Αλλαγής της αείμνηστης Φώφης Γεννηματά, αλλά και να προσπαθεί να βρει μαζί με όλους μας τα μονοπάτια της επαναφοράς του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην εξουσία, με αρχηγό τον Νίκο Ανδρουλάκη;; Kαι τέλος με Γραμματέα της Δημοτικής μας Οργάνωσης, ένα 48χρονο πια παιδί που μεγάλωσε στην Ελούντα, τον Άγιο Νικόλαο, τα πιο αγαπημένα μέρη του Ανδρέα, με τα πιο πράσινα χωριά του 60-70% ΠΑ.ΣΟ.Κ., που έφερε για τον Γιώργο Παπανδρέου μια ελιά από τα χώματα και τις θάλασσες του Μιραμπέλλου και που τον τίμησε ως “Πρότυπο Ήθους και Διαφάνειας της πολιτικής μας ζωής”, όντας ακόμα σταθερά ταγμένος στην πολιτική του δικαίωση και όντας ο πρώτος Γραμματέας Δ.Ο. που τιμά τον Γιώργο Παπανδρέου;;

Στη συγκλονιστική δίχως υπερβολή βραδιά, παρόντες πέραν των προκείμενων ήταν, ο Χάρης Δούκας, η Άννα Διαμαντοπούλου, ο Παύλος Γερουλάνος, η Νάντια Γιαννακοπούλου, ο Μανώλης Χριστοδουλάκης, ο Δημήτρης Μάντζος, η Χριστίνα Στάρακα, ο Γιώργος Μουλκιώτης, η Τόνια Αντωνίου, η Νάγια Γρηγοράκου, ο Πέτρος Παππάς, ο Σταύρος Μιχαηλίδης, ο Δημήτρης Ρέππας, η Κατερίνα Μπατζελή, η Ροδούλα Ζήση, ο Πάνος Μπεγλίτης, ο Λευτέρης Καρχιμάκης, η Μίνα Βαλυράκη-σύζυγος του δολοφονηθέντος κι ακόμη αδικαίωτου Σήφη, ο Χρήστος Κακλαμάνης, ο Κώστας Κατσανέβας, ο Δημήτρης Οικονόμου, ο Περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάςεκπρόσωποι Δημοτικών Οργανώσεων, δημοτικοί σύμβουλοι της πόλης μας, πολλοί φίλοι του Ανδρέα και της οικογένειας Παπανδρέου, και πολλά ακόμα στελέχη του κινήματός μας. Εκεί ήταν πρωτίστως οι απλοί πολίτες, Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ, που γέμισε ασφυκτικά το Κινηματοθέατρο Γιάννης Ρίτσος, ο απλός λαός που δέθηκε στενά με τον μεγάλο μας Ηγέτη και Ιδρυτή του Πανελλήνιου Σοσιαλστικού Κινήματος Ανδρέα Παπανδρέου, ο απλός κόσμος που καρτερά ξανά το ΠΑ.ΣΟ.Κ. να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας και να έρθει ξανά ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. Ο απλός λαός που δεν ξεχνά τί σημαίνει δεξιά, που θέλει να βροντοφωνάξει για ακόμα μια φορά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ σε έναν Μητσοτάκη και την πιο διεφθαρμένη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης.

Ναι το ποτάμι δεν στερεύει καθάριο τρέχει το νερό,

ενώνει δεν μεταναστεύει πηγή και γη με ωκεανό…
ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ ΑΝΔΡΕΑ!

Και να κλείσουμε με μια σημαντική αποκάλυψη, που έκανε ο Γραμματέας μας Άρης Αναγνωστόπουλος, δίπλα στην έως και ιστορική του πράξη, να τιμήσει τον τελευταίο Πρωθυπουργό του Κινήματος μας, Γιώργο Παπανδρέου, ως πρότυπο ήθους και διαφάνειας της πολιτικής μας ζωής, μια απόδοση τιμής, που όλοι αντιλαμβανόμαστε πόσο μεγάλη σημασία αποκτά στη σύγχρονη εποχή της φοβερής και τρομερής διαφθοράς, του ΟΠΕΚΕΠΕ, του Ταμείου Ανάκαμψης, των Τεμπών, της λίστας Πέτσα, του   Predator, της κατάλυσης των ανεξάρτητων αρχών, της χειραγώγησης της δικαιοσύνης, του ασύδοτου πελατειακού κράτους και του γνωστού “επιτελικού κράτους” της Δεξιάς.

Ο Γραμματέας μας λοιπόν αποκάλυψε την προφητική πεποίθηση του Ανδρέα Παπανδρέου για το γιο του Γιώργο, στα κείμενα των συνεντεύξεων, που έδωσε στο Θανάση Λάλα, τα οποία δημοσιεύτηκαν προ ολίγων ετών στο βιβλίο του συγγραφέα και ποτέ δεν έτυχαν δημοσίευσης και προσοχής: “Ανδρέας Παπανδρεόυ:Δε μετανιώνω για ό,τι κι αν έζησα, γι’αυτό αποφασίζω να στα διηγηθώ”. Ο Ανδρέας καταθέτει την δική του προφητική λοιπόν άποψη για τον γιο του λέγοντας: Το μεγαλύτερο πολιτικό προσόν του Γιώργου είναι το θάρρος. Δεν απεμπολεί στα δύσκολα την ευθύνη. Δεν τον φοβίζουν οι συνέπειες. Τις δέχεται και συνεχίζει. 

Έχω εντοπίσει κάτι στο χαρακτήρα του, που μπορεί να του στοιχίσει στο πολιτικό του μέλλον: Πιστεύω ότι ο Γιώργος αυτό που πιστεύει σαν λύση, ακόμα κι αν πολιτικά τον βλάπτει προσωπικά, θα προσπαθήσει να το εφαρμόσει. Αυτός απαιτεί την άμεση εφαρμογή αυτού που θεωρεί σωστό και αναγκαίο, έστω κι αν έχει ένα μεγάλο πολιτικό κόστος. Δεν απεμπολεί τις συνέπειες του πολιτικού κόστους,λαμβάνοντας υπόψη του το timing, αν είναι κατάλληλη στιγμή να κάνει αυτό που απαιτείται να γίνει κι αυτό είναι γενναίο από μεριάς του”.
Και τούτο, που έφερε στο προσκήνιο ο Γραμματέας μας, αποκτά επίσης μεγάλη σημασία, αφού αποδεικνύεται από τον ίδιο τον Ανδρέα, πόσο βαθειά εκτιμούσε την ιδιοσυγκρασία του Γιώργου, εις μάτην πολλών, που τόσα χρόνια αποδομούσαν και ακόμα μειώνουν τον άνθρωπο και πολιτικό, που δε λογάριασε στιγμή το προσωπικό κόστος, σώζοντας τη χώρα από την άτακτη χρεοκοπία. Θυσία, που ο ιστορικός του μέλλοντος θα του αναγνωρίσει, με την ελπίδα όμως παράλληλα, πως θα έρθει η ώρα και η στιγμή της πολιτικής του δικαίωσης, τόσο από το Κίνημα μας, όσο και από τον προοδευτικό μας χώρο μα και όλους τους Έλληνες, δίχως αστερίσκους, παρωπίδες και προσωπικούς τακτικισμούς και καιροσκοπισμούς.
Κι αυτό διότι υπάρχουν ακόμα και θα υπάρχουν θεματοφύλακες του Παπανδρεϊσμού, που θα  φυλάσσουν και θα αναδεικνύουν την αλήθεια και θα προστατεύουν τις αξίες των Παπανδρέου, που σήμερα λείπουν όσο τίποτε άλλο από την πολιτική μας ζωή. Το οφείλουμε στον Ανδρέα, το οφείλουμε στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., το οφείλουμε στη δημοκρατία, το οφείλουμε στην Ελλάδα.

Δ.Ο. ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ

*Να ευχαριστήσουμε από εδώ τον Πρόεδρο της Κοινότητας Σκινιά Μιραμπέλλου Γιώργη Παπατζανάκη, που κόντρα στον ελάχιστο χρόνο, που είχε, βρήκε την ελιά από το χωριό του και χωριό καταγωγής του Γραμματέα μας, τη μεταφύτευσε και μας την έστειλε, να την προσφέρουμε στους Παπανδρέου, ως συμβολικό ενθύμιο της ευλογημένης γης των χωριών της Ελούντας και του Αγίου Νικολάου, που περπάτησε και τόσο πολύ αγάπησε, ο ΑΝΔΡΕΑΣ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Το όραμα για Κλειστό Κολυμβητήριο στην Αγία Βαρβάρα γίνεται έργο!

Published

on

Άνοιξε ο δρόμος για την κατασκευή σύγχρονου βιοκλιματικού Κλειστού Κολυμβητήριου στην Αγία Βαρβάρα με την έγκριση από την Περιφερειακή Επιτροπή της σχετικής Προγραμματικής Σύμβασης.

Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 5.062.000,00 € (με ΦΠΑ), θα γίνει από την Περιφέρεια Αττικής σε οικόπεδο συνολικού εμβαδού1.458,54 τ.μ., επί των οδών Ιπποκράτους και Κυκλάδων στο Δήμο Αγ. Βαρβάρας και θα είναι απολύτως «πράσινο» καθώς θα χρησιμοποιεί Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ: Θα κατασκευαστεί κλειστή αίθουσα κολύμβησης και κολυμβητική δεξαμενή πέντε (5) διαδρομών κατάλληλη για διασυλλογικούς και διαδημοτικούς αγώνες και προπονήσεις.

Επίσης, για την εξυπηρέτηση των αθλούμενων, θα κατασκευαστεί συνοδευτικό κτίριο που θα περιλαμβάνει αποδυτήρια, ιατρείο, χώρους υγιεινής, χώρους αποθήκευσης, κυλικείο, χώρους διοίκησης, χώρους για το κοινό και υπόγειο, στο οποίο θα φιλοξενούνται οι απαραίτητες ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις.

Πρέπει να σημειωθεί ότι για το έργο έχουν ήδη εκπονηθεί η αρχιτεκτονική, η ηλεκτρομηχανολογική και η στατική μελέτη σε επίπεδο προμελέτης και ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας έχει εγκρίνει τη με αριθμό 5/2026 μελέτη του έργου.

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Το έργο θα υλοποιηθεί σε τρία (3) Υποέργα:

Υποέργο 1: Παροχή υπηρεσίας για την ωρίμανση του έργου – Εκπόνηση μελετών και σύνταξη τευχών δημοπράτησης.

Η ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε. στο πλαίσιο ωρίμανσης του έργου θα αναλάβει με ίδιαμέσα τα κάτωθι:
• Εκπόνηση Γεωτεχνικής μελέτης.
• Περιβαλλοντική αδειοδότηση.
• Σύνταξη, θεώρηση και έγκριση τευχών δημοπράτησης.
Στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσίας με ίδια μέσα, εντάσσεται και η διαδικασία για την εκπόνηση της γεωτεχνικής έρευνας.

Υποέργο 2: Εκτέλεση του έργου με τίτλο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ»

Περιλαμβάνει την κατασκευή του έργου, με πλήρη υλοποίηση των προβλεπόμενων τεχνικών παρεμβάσεων, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες και τις προδιαγραφές της ισχύουσας νομοθεσίας. Η επιλογή αναδόχου για την υλοποίηση του «Υποέργου 2» θα πραγματοποιηθεί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.

Όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για την δημοπράτηση, την υλοποίηση και την παραλαβή του έργου θα γίνουν με ίδια μέσα από τη ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε.

Υποέργο 3: Παροχή Υπηρεσίας για την εκτέλεση του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ».

Η ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε. στο πλαίσιο δημοπράτησης και εκτέλεσης του έργου θα αναλάβει:
• Τη διενέργεια διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής,
• Την επίβλεψη της κατασκευής του έργου,
• Την οριστική παραλαβή του έργου.

Σκοπός του έργου είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης υποδομής αθλητικών εγκαταστάσεων που θα πληροί τις ισχύουσες προδιαγραφές, καθώς και τις ανάλογες απαιτήσεις λειτουργικότητας και άνεσης για χρήστες και θεατές.

Το έργο συγχρηματοδοτείται:
– από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Αττικής, ΑΛΕ: 234040103019 με ποσό έως και 5.000.000,00 € (συμπ. ΦΠΑ) για την εκτέλεση του έργου (Υποέργο 2) και
– από ιδίους πόρους του Δήμου Αγίας Βαρβάρας με ποσό 62.000,00€ (συμπ. Φ.Π.Α.) για την παροχή υπηρεσίας από τη ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε, η οποία περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες για την ωρίμανση και υλοποίηση του έργου (Υποέργο 1 και Υποέργο 3).

 

ΠΩΣ ΟΡΙΣΤΗΚΕ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ 150/28 Απριλίου 2010

Η ακριβής χωροθέτηση του Κολυμβητηρίου του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, η κατασκευή του οποίου έχει μπει πλέον «στο αυλάκι» με την έγκριση των σχετικών κονδυλίων από τη Περιφέρεια Αττικής, έγινε το 2010 με απόφαση της Νομαρχίας για την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου της πόλης.

Η απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 150/ 28 Απριλίου 2010 αναφέρει συγκεκριμένα ότι:

●Εγκρίνεται η τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου της Αγίας Βαρβάρας στα οικοδομικά τετράγωνα (ΟΤ) 452−453−454 με τη δημιουργία χώρου πρασίνου και παιδικής χαράς, Αθλητικού χώρου (κολυμβητήριο), αναψυκτηρίου και Αθλητικών εγκαταστάσεων τοπικού χαρακτήρα.

●Στο ΟΤ 762(124) με την έγκριση οδού και το χαρακτηρισμό της σε πεζόδρομο και με επιβολή προκηπίων πλάτους 5,00 και 2,00 μέτρων.

●Στο ΟΤ 570 δημιουργία πεζοδρόμου.

●Στα ΟΤ 564 και 565 αλλαγή χαρακτηρισμών αντίστοιχα, δηλαδή τμήμα του Ο.Τ. 564 σε χώρο παιδικής χαράς, και τμήμα του Ο.Τ. 565 σε κοινόχρηστο χώρο − πράσινο.

 

Επιτέλους, παρά τις προσπάθειες αυτών που το «ξέχασαν», το Κολυμβητήριο γίνεται!

Κοντά στο νου και η γνώση, λέει ο λαός μας. Και αυτό σημαίνει ότι οι ρητορείες είναι κενές περιεχομένου αν δεν έχουν επιχειρήματα, εάν επιτηδείως διαστρέφουν την πραγματικότητα.

Η πραγματικότητα λοιπόν είναι ότι το Κολυμβητήριο το έχει ανάγκη η Αγία Βαρβάρα και έπρεπε να έχει γίνει από καιρό. Αλλά η διοίκηση Καπλάνη φρόντισε να το… ξεχάσει.

Αυτό λοιπόν το σημαντικό έργο ο Λάμπρος Μίχος και οι συνεργάτες του το έβαλαν πάλι μπροστά, έκαναν με υπευθυνότητα τις προαπαιτούμενες εργασίες, συγκροτήθηκαν οι προμελέτες, και πήραν την έγκριση της Περιφέρειας που βάζει την κατασκευή του Κολυμβητήριου στις ράγες.

Κι αυτό είναι μια ακόμα συγκεκριμένη απόδειξη ότι τα έργα που χρειαζόμαστε γίνονται όταν συνδυάζεται η γνώση και η εμπειρία με τη θέληση της δημιουργίας και το όραμα για μια καλύτερη πόλη. Γι’ αυτό ο Λάμπρος Μίχος μπορεί να υλοποιεί σπουδαία και κρίσιμα για την πόλη έργα, ακόμα και πάνω στην καμένη γη που άφησαν οι επιλήσμονες.

Όσο γι’ αυτούς που μόλις αντιλήφτηκαν ότι το Κολυμβητήριο θα γίνει και θα είναι ένα ακόμα στολίδι για την πόλη μας άρχισαν να γκρινιάζουν… ξύδι!

 

*Η φωτογραφία του άρθρου είναι ενδεικτική και δεν αποτελεί την τελική μακέτα.

 

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή