Connect with us

Υγεία

Κοροναϊός: Τα μέτρα χαλάρωσης που ισχύουν από σήμερα και μας φέρνουν πιο κοντά στην κανονικότητα

Published

on

Ένα ακόμη βήμα προς την επιστροφή στην κανονικότητα γίνεται από σήμερα.

Η επιτροπή εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας παρακολουθώντας την αποκλιμάκωση των σκληρών δεικτών της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 με μείωση των νέων εισαγωγών, του συνόλου των νοσηλευόμενων ασθενών, των διασωληνωμένων, αλλά και των θανάτων, εισηγήθηκε την άρση των περιοριστικών μέτρων που αφορούν αποκλειστικά στις δραστηριότητες πλήρως εμβολιασμένων πολιτών με στόχο τη σταδιακή επαναφορά στην προ κοροναϊού κατάσταση.

Τα νέα μέτρα χαλάρωσης τίθενται από σήμερα σε ισχύ. Για τους ανεμβολίαστους ισχύουν οι προηγούμενες απαγορεύσεις.

Υποχρεωτική παραμένει η διπλή μάσκα ή η μάσκα υψηλής προστασίας σε σούπερ μάρκετ και μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και η χρήση μάσκας σε κλειστούς και εξωτερικούς χώρους.

Τα νέα μέτρα είναι τα εξής:

– Άρση της απαγόρευσης ορθίων στον κλάδο της διασκέδασης

– Επαναφορά των σχολικών εκδρομών

– Αύξηση της πληρότητας στα γήπεδα στο 50%

-Εφαρμογή της τηλεργασίας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα στο 20%

Οι επιστήμονες υπογραμμίζουν ότι η άρση των περιορισμών σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να μεταφραστεί ότι φτάνουμε στο τέλος της πανδημίας. «Ας μην ξεχνάμε ότι σχεδόν 20.000 άνθρωποι μολύνονται καθημερινά σήμερα στην επικράτεια. Όμως, παρατηρώντας την αποκλιμάκωση των σκληρών δεικτών σε μια χώρα, όπου το 80% του ενήλικου πληθυσμού έχει ήδη εμβολιαστεί, και κατανοώντας τη σημαντική επιβάρυνση όλων μας από τα απαραίτητα μέχρι σήμερα μέτρα, ξεκινούμε με μικρά αλλά σταθερά βήματα να αίρουμε κάποια περιοριστικά μέτρα σε δραστηριότητες μέτριας επικινδυνότητας και ενώ φυσικά θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την πορεία της πανδημίας», δήλωσε κατά την τακτική ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας η καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Βάνα Παπαευαγγέλου.

Πρόσθεσε ότι με την τωρινή επιδημιολογική εικόνα της χώρας, αλλά και την επιβάρυνση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, δεν είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε το παράδειγμα κάποιων άλλων ευρωπαϊκών χωρών, που αποφάσισαν ήδη την άρση όλων των μέτρων.

«Είναι προφανές ότι περνάμε σε μια φάση όπου θα συνυπάρχουμε με τον ιό να κυκλοφορεί ανάμεσα μας και που ο καθένας από μας θα πρέπει να παίρνει τις αποφάσεις του σχετικά με τις δραστηριότητες στις οποίες θα συμμετέχει, ανάλογα με την ηλικία του, την υγεία του και την παρουσία ευάλωτων ανθρώπων στο σπίτι του», σημείωσε η κ. Παπαευαγγέλου, με την ευχή να μην εμφανιστεί κάποια νέα παραλλαγή του ιού που θα ανατρέψει ξανά τα δεδομένα.

 

πηγή: in.gr

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πρόληψη, υγεία και ποιότητα ζωής στην τρίτη ηλικία – Ενημερωτική εκδήλωση στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας η ενημερωτική ομιλία με θέμα «Προληπτική Ιατρική Αγωγή και Ψυχική Υγεία στην Τρίτη Ηλικία», μια δράση που διοργάνωσε ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναπτύχθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την υγεία των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, όπως τα συχνότερα προβλήματα ψυχικής υγείας, η μοναξιά και η σημασία ενός υποστηρικτικού κοινωνικού περιβάλλοντος, οι επιδράσεις περιβαλλοντικών παραγόντων στην εκδήλωση δερματολογικών νοσημάτων, καθώς και η πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ζάλης, αστάθειας και ιλίγγου.

Οι εισηγητές παρουσίασαν χρήσιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για την πρόληψη προβλημάτων υγείας, ενώ ακολούθησε γόνιμος διάλογος με τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες απαντήσεις.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Χαράλαμπος Αλεξανδράτος και ο Αντιδήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Χρήστος Βασιλείου, οι οποίοι υπογράμμισαν τη σημασία της πρόληψης, της ενημέρωσης και της διαρκούς στήριξης των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών που υλοποιεί ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας για την προαγωγή της υγείας και της ευεξίας των ηλικιωμένων δημοτών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και την ενίσχυση της ενεργούς συμμετοχής τους στην κοινωνική ζωή της πόλης.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δήμος Αγίας Βαρβάρας: Δωρεάν εξετάσεις στο σπίτι σε ευάλωτους συμπολίτες μας από τις Κινητές Ομάδες του ΕΟΔΥ

Published

on

Ακόμη μία σημαντική δράση για τους ευάλωτους συμπολίτες μας πραγματοποιήθηκε στις
28 και 30 Ιουλίου 2025, σε συνεργασία του δήμου μας και των Κινητών Ομάδων του ΕΟΔΥ.
Ιατροί και νοσηλευτές του ΕΟΔΥ, συνοδεία στελεχών των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου μας, πραγματοποίησαν κατ’ οίκον δωρεάν εξετάσεις, σε ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ,
ωφελούμενους του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι». Η εκκίνηση της ομάδας με το ειδικό αυτοκίνητο του ΕΟΔΥ έγινε από το Α ΚΑΠΗ. Η συνεργασία θα συνεχιστεί από τον μήνα Σεπτέμβριο και θα υπάρξει νέα ανακοίνωση.

Υπενθυμίζουμε ότι οι εξετάσεις, κατά την διάρκεια των δράσεων, είναι οι εξής:
Με μηχανήματα γρήγορης μέτρησης (POC):  Χοληστερόλη, Τριγλυκερίδια, Αιμοσφαιρίνη αιματοκρίτης, Γλυκόζη, Γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη, Πίεση, Μέτρηση κορεσμού οξυγόνου, Δείκτης μάζας σώματος.
Ανάλογα με τις ανάγκες του πληθυσμού, οι ΚΟΜΥ διαθέτουν φορητή μονάδα τηλεϊατρικού εξοπλισμού, που επιτρέπει την απομακρυσμένη ιατρική αξιολόγηση και διάγνωση. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει: Φορητό υπέρηχο, Ηλεκτρονικό στηθοσκόπιο, Οξύμετρο,
Σπιρόμετρο, Πιεσόμετρο, Μόνιτορ ζωτικών σημείων, Καρδιογράφο.

Τέλος, ενισχύεται η υλοποίηση των Προγραμμάτων Προληπτικών Εξετάσεων του Υπουργείου Υγείας: Καρδιαγγειακών νοσημάτων, Καρκίνου του παχέος εντέρου, Καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

.

.

.

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μέριμνα για καλύτερη υγεία στην Αγία Βαρβάρα

Published

on

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η ενημέρωση για θέματα υγείας στα μέλη των ΚΑΠΗ της Αγίας Βαρβάρας που οργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής, την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025.

Όπως ανέφερε στα social media ο δήμαρχος Λάμπρος Μίχος «Ψυχική υγεία και τρίτη ηλικία, ενεργή γήρανση, ήλιος και δερματικές παθήσεις και πρώτες βοήθειες ήταν τα θέματα, που εισηγήθηκαν οι επιστήμονες-στελέχη της περιφερειακής ενότητας του δυτικού τομέα.

Εκεί και ο φίλος και πανταχού παρών συνεργάτης, ο αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Λώλος. Θερμή η υποδοχή και ανταπόκριση και των δικών μας ανθρώπων, του αντιδημάρχου Χρήστου Βασίλειου και όλων των άξιων στελεχών της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου μας».

Ομιλητές ήταν η ψυχίατρος Αθανασία Μπαρμπαρή, ψυχίατρος με θέμα «Ψυχιατρικά Νοσήματα και Τρίτη Ηλικία», η κοινωνιολόγος της Υγείας Δρ. Αναστασία Καδδά, «Κοινωνικές διαστάσεις και πρακτικές ενεργούς γήρανσης», η δερματολόγος Καλλιόπη Σωτηροπούλου,  «Ήλιος και βλαπτικές επιδράσεις στο δέρμα μας»,  ενώ η γιατρός Δημόσιας Υγείας  Μαριλένα Σούλη και ο Ωτορινολαρυγγολόγος Προμηθέας Παπαδόπουλος μίλησαν για τις «Πρώτες Βοήθειες».

.

.

.

.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή