Connect with us

Υγεία

Θάνος Πλεύρης: Περιμένουμε ένα κύμα κορωνοϊού που θα έρθει – Γιατί είμαστε σχετικά αισιόδοξοι

Published

on

Όσοι δέχθηκαν πρόστιμα και μετά εμβολιάστηκαν σε αυτούς θα διαγράφεται – Η πιο σωστή απόφαση να μείνουν εκτός ΕΣΥ οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί

Στην πορεία της πανδημίας, την διαγραφή των προστίμων για τον εμβολιασμό αλλά και την επιστροφή των ανεμβολίαστων υγειονομικών υπαλλήλων αναφέρθηκε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, σε συνέντευξή του το πρωί της Κυριακής.

«Δεν έχουμε τελειώσει από την πανδημία, είναι εδώ» είπε αρχικά ο Θάνος Πλεύρης μια ημέρα μετά την ομιλία Τσιόδρα για τα τέσσερα σενάρια της πορείας του ιού το επόμενο διάστημα.

Όπως είπε στο ΟΡΕΝ ο Θάνος Πλεύρης «περιμένουμε ένα κύμα το οποιο θα έρθει. Αυτό που μας κάνει σχετικά αισιόδοξους είναι ότι είδαμε και στο κύμα του καλοκαιριού κρούσματα στον βαθμό του χειμώνα αλλά οι διασωληνώσεις είναι σταθερά κάτω από τις 100».

Αναφερόμενος στα διαθέσιμα εμβόλια ο υπουργός Υγείας είπε ότι «τα εμβόλια της τελευταίας γενιάς είναι εδώ και 10 ημέρες διαθέσιμα. Υπήρχε μια αναμονή του κόσμου, τα εμβόλιά μας είναι τα τελευταία επικαιροποοιημένα, δεν περιμένουμε άλλα, υπάρχει αύξηση στις ηλικίες άνω των 60 όπου υπάρχει σύσταση και είναι ιδιαίτερα κρίσιμο».

Επικαλέστηκε, μάλιστα, τα τελευταία στοιχεία τα οποία, όπως είπε, δείχνουν ότι «οι εμβολιασμένοι και με τα προηγούμενα εμβόλια και με αυτά που προλαμβάνουν την νόσηση οι ευπαθείς ομάδες είναι 5-6 φορές είναι πιο ασφαλείς από το να μην νοσήσουν βαριά».

Εξηγώντας γιατί υπάρχει αυτή η εικόνα σήμερα στις ΜΕΘ με κάτω από 100 διασωληνωμένους λόγω κορωνοϊού, ο υπουργός Υγείας σημείωσε ότι αυτό συμβαίνει «γιατί οι ευάλωτες ομάδες είναι εμβολιασμένες στο 92%».

Κληθείς να σχολιάσει, δε, τη φράση «αποτύχαμε» του Σωτήρη Τσιόδρα, ο Θάνος Πλεύρης υποστήριξε ότι «αναφερόταν (σ.σ. ο κ. Τσιόδρας( στην πολυφωνία που υπήρξε κάποια στιγμή στον επιστημονικό χώρο».

Ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε και στο πρόστιμο που επιβλήθηκε προκειμένου να ενισχυθεί το κίνημα του εμβολιασμού και αφού παρατήρησε ότι «με πολύ αυστηρά μέτρα πήγαμε από το 50% του εμβολιασμού στο 80%» στη συνέχεια εξήγησε ότι «το πρόστιμο εφαρμόστηκε για 3 μήνες και σταμάτησε και αυτό που παίρνουμε πίσω είναι ότι όσοι δέχθηκαν πρόστιμα και μετά εμβολιάστηκαν σε αυτούς να διαγράφεται. Με το πρόστιμο εμβολιάστηκαν 300.000 άνθρωποι».

Ο Θάνος Πλεύρης αναφέρθηκε, τέλος, και στους ανεμβολίαστους υγειονομικούς για τους οποίους είπε ότι η απόφαση της κυβέρνησης να τεθούν εκτός ΕΣΥ «ήταν από τις πιο σωστές αποφάσεις οι οποίες πήραμε».

«Άνθρωποι που δεν πιστεύουν στην επιστήμη να είναι εκτός του ΕΣΥ. Ακόμα και οι τελευταίες μελέτες δείχνουν ότι οι ανεμβολίαστοι μεταδίδουν περισσότερο από τους εμβολιασμένους. Ως υπουργός Υγείας δεν θα μπορούσα να πάρω το βάρος ένας ογκολογικός ασθενής να κολλήσει και να μολυνθεί από ένα ανεμβολίαστο γιατρό» πρόσθεσε ο κ. Πλεύρης.

«Τι μας είπε το ΣτΕ; Γιατί δεν έχω κρύψει ποτέ τη θέση μου ότι θα έπρεπε να είναι εκτός συνολικά δηλαδή να είναι τυπικό προσόν ο εμβολιασμός. Στην απόφαση που έκρινε το ΣτΕ ότι είναι συνταγματικό το μέτρο είπε ότι επειδή είναι ένα πράγματι μέτρο που παρεμβαίνει έντονα στην προσωπικότητα του ανθρώπου θα πρέπει να εκτιμάται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Με αυτή την έννοια θα εκτιμηθεί μέσα στον Οκτώβριο, περιμένουμε τα στοιχεία του Οκτωβρίου» κατέληξε ο υπουργός Υγείας ο οποίος παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία το το ΕΣΥ έχει συνολικά 107.000 άτομα που εργάζονται σε αυτό και οι ανεμβολίαστοι είναι 2.100.

πηγή: protothema.gr

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πρόληψη, υγεία και ποιότητα ζωής στην τρίτη ηλικία – Ενημερωτική εκδήλωση στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας η ενημερωτική ομιλία με θέμα «Προληπτική Ιατρική Αγωγή και Ψυχική Υγεία στην Τρίτη Ηλικία», μια δράση που διοργάνωσε ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναπτύχθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την υγεία των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, όπως τα συχνότερα προβλήματα ψυχικής υγείας, η μοναξιά και η σημασία ενός υποστηρικτικού κοινωνικού περιβάλλοντος, οι επιδράσεις περιβαλλοντικών παραγόντων στην εκδήλωση δερματολογικών νοσημάτων, καθώς και η πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ζάλης, αστάθειας και ιλίγγου.

Οι εισηγητές παρουσίασαν χρήσιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για την πρόληψη προβλημάτων υγείας, ενώ ακολούθησε γόνιμος διάλογος με τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες απαντήσεις.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Χαράλαμπος Αλεξανδράτος και ο Αντιδήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Χρήστος Βασιλείου, οι οποίοι υπογράμμισαν τη σημασία της πρόληψης, της ενημέρωσης και της διαρκούς στήριξης των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών που υλοποιεί ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας για την προαγωγή της υγείας και της ευεξίας των ηλικιωμένων δημοτών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και την ενίσχυση της ενεργούς συμμετοχής τους στην κοινωνική ζωή της πόλης.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δήμος Αγίας Βαρβάρας: Δωρεάν εξετάσεις στο σπίτι σε ευάλωτους συμπολίτες μας από τις Κινητές Ομάδες του ΕΟΔΥ

Published

on

Ακόμη μία σημαντική δράση για τους ευάλωτους συμπολίτες μας πραγματοποιήθηκε στις
28 και 30 Ιουλίου 2025, σε συνεργασία του δήμου μας και των Κινητών Ομάδων του ΕΟΔΥ.
Ιατροί και νοσηλευτές του ΕΟΔΥ, συνοδεία στελεχών των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου μας, πραγματοποίησαν κατ’ οίκον δωρεάν εξετάσεις, σε ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ,
ωφελούμενους του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι». Η εκκίνηση της ομάδας με το ειδικό αυτοκίνητο του ΕΟΔΥ έγινε από το Α ΚΑΠΗ. Η συνεργασία θα συνεχιστεί από τον μήνα Σεπτέμβριο και θα υπάρξει νέα ανακοίνωση.

Υπενθυμίζουμε ότι οι εξετάσεις, κατά την διάρκεια των δράσεων, είναι οι εξής:
Με μηχανήματα γρήγορης μέτρησης (POC):  Χοληστερόλη, Τριγλυκερίδια, Αιμοσφαιρίνη αιματοκρίτης, Γλυκόζη, Γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη, Πίεση, Μέτρηση κορεσμού οξυγόνου, Δείκτης μάζας σώματος.
Ανάλογα με τις ανάγκες του πληθυσμού, οι ΚΟΜΥ διαθέτουν φορητή μονάδα τηλεϊατρικού εξοπλισμού, που επιτρέπει την απομακρυσμένη ιατρική αξιολόγηση και διάγνωση. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει: Φορητό υπέρηχο, Ηλεκτρονικό στηθοσκόπιο, Οξύμετρο,
Σπιρόμετρο, Πιεσόμετρο, Μόνιτορ ζωτικών σημείων, Καρδιογράφο.

Τέλος, ενισχύεται η υλοποίηση των Προγραμμάτων Προληπτικών Εξετάσεων του Υπουργείου Υγείας: Καρδιαγγειακών νοσημάτων, Καρκίνου του παχέος εντέρου, Καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

.

.

.

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μέριμνα για καλύτερη υγεία στην Αγία Βαρβάρα

Published

on

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η ενημέρωση για θέματα υγείας στα μέλη των ΚΑΠΗ της Αγίας Βαρβάρας που οργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής, την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025.

Όπως ανέφερε στα social media ο δήμαρχος Λάμπρος Μίχος «Ψυχική υγεία και τρίτη ηλικία, ενεργή γήρανση, ήλιος και δερματικές παθήσεις και πρώτες βοήθειες ήταν τα θέματα, που εισηγήθηκαν οι επιστήμονες-στελέχη της περιφερειακής ενότητας του δυτικού τομέα.

Εκεί και ο φίλος και πανταχού παρών συνεργάτης, ο αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Λώλος. Θερμή η υποδοχή και ανταπόκριση και των δικών μας ανθρώπων, του αντιδημάρχου Χρήστου Βασίλειου και όλων των άξιων στελεχών της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου μας».

Ομιλητές ήταν η ψυχίατρος Αθανασία Μπαρμπαρή, ψυχίατρος με θέμα «Ψυχιατρικά Νοσήματα και Τρίτη Ηλικία», η κοινωνιολόγος της Υγείας Δρ. Αναστασία Καδδά, «Κοινωνικές διαστάσεις και πρακτικές ενεργούς γήρανσης», η δερματολόγος Καλλιόπη Σωτηροπούλου,  «Ήλιος και βλαπτικές επιδράσεις στο δέρμα μας»,  ενώ η γιατρός Δημόσιας Υγείας  Μαριλένα Σούλη και ο Ωτορινολαρυγγολόγος Προμηθέας Παπαδόπουλος μίλησαν για τις «Πρώτες Βοήθειες».

.

.

.

.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή