ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ: ΜΙΑ ΔΡΑΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Μπαίνω σε μια τάξη του Γυμνασίου. Ένα παιδί που κρίθηκε πως έχει ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κάθεται στο πρώτο θρανίο μαζί με το συμμαθητή του που πέρσι αρίστευσε. Κάθομαι σε ένα καφέ και στο απέναντι τραπέζι βλέπω έναν ενήλικα με σύνδρομο Down να πίνει τον καφέ του και να διαβάζει την εφημερίδα του. Είμαι σούπερ μάρκετ και στην ουρά του ταμείου βρίσκεται ένας κύριος που κάθεται στο αναπηρικό του αμαξίδιο και περιμένει τη σειρά του όπως όλοι οι υπόλοιποι καταναλωτές. Όλα αυτά τα γεγονότα απεικονίζουν την έννοια της συμπερίληψης, δηλαδή την έννοια της συμμετοχής ΟΛΩΝ των ανθρώπων σε ΟΛΑ τα δρώμενα (σχολικά, επαγγελματικά, κοινωνικά κ.λπ.) ανεξαιρέτως ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, προτιμήσεων και καταγωγής. Αυτό όμως για να συμβεί πρέπει η κοινωνία και η πολιτεία ΚΑΙ να εκπαιδευτούν ΚΑΙ να προετοιμαστούν κατάλληλα ΚΑΙ να έχουν τις υποδομές ώστε να καταργήσουν κάθε δυσκολία.
Γι’ αυτό το σχολείο μίλησε ο υποδιευθυντής του 5ου Λυκείου Κορυδαλλού κ. Σακελλαρίου τόσο στους διδάσκοντες, όσο και στους μαθητές του 4ου Γυμνασίου Κορυδαλλού, αναλύοντας την ανάγκη για σχολείο που αγκαλιάζει όλα τα παιδιά χωρίς κανέναν διαχωρισμό, στερεότυπα, διακρίσεις κι αποκλεισμούς.